• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarom heeft bijna iedereen die achter mist licht aan???????

Maurice89

Woont hier bijna
Waarom heeft bijna iedereen die achter mist licht aan???????

Is dit een trend? Of wat????

Zicht is prima.... op het nieuws of wat dan ook zeggen ze bij 50meter of minder pas aan zelfs de politie hier heeft het aan! Spreek je ze aan krijg je bijna een bekeuring :wtf Lang leven dit land....

Ja maar het is tog gekke werk, ik vind dat je er maar wat al te blind van word ( nee ik kijk niet expres na die lampen) Maar bijv iemand voor je met twee van die dikke mistlampe... word er echt nie vrolijk van :argue :angel

Ja maar het is tog gekke werk, ik vind dat je er maar wat al te blind van word ( nee ik kijk niet expres na die lampen) Maar bijv iemand voor je met twee van die dikke mistlampe... word er echt nie vrolijk van :argue :angel

@Maurice89 wrote:Ja maar het is tog gekke werk, ik vind dat je er maar wat al te blind van word ( nee ik kijk niet expres na die lampen) Maar bijv iemand voor je met twee van die dikke mistlampe... word er echt nie vrolijk van :argue :angel

Hoe dicht rij jij dan wel niet op je voorganger :jerry

Nee , grapje ;)

maar lastig is het wel vooral

als ze er 2 hebben ...

Lijkt net of ze dan aan het remmen zijn ...

1 is veel duidelijker :angel

@Maurice89 wrote:Ja maar het is tog gekke werk, ik vind dat je er maar wat al te blind van word ( nee ik kijk niet expres na die lampen) Maar bijv iemand voor je met twee van die dikke mistlampe... word er echt nie vrolijk van :argue :angel

Hoe dicht rij jij dan wel niet op je voorganger :jerry

Nee , grapje ;)

maar lastig is het wel vooral

als ze er 2 hebben ...

Lijkt net of ze dan aan het remmen zijn ...

1 is veel duidelijker :angel

Als het echt goed mistig is zit ik er niet achter op nee... maar als er bijna geen mist is rij ik gewoon een normalen afstand er tussen :D

moet je achter mij komen rijden in het donker sochtends in de mist, 2 chromen achterlichten met helder glas en aan beide kanten een mistlamp erin, krijg regelmatig seintjes dat ik hem ff uit moet zetten :p als ik in me spiegel kijk lijkt t wel een bordeel achter me

Als het echt goed mistig is zit ik er niet achter op nee... maar als er bijna geen mist is rij ik gewoon een normalen afstand er tussen :D

moet je achter mij komen rijden in het donker sochtends in de mist, 2 chromen achterlichten met helder glas en aan beide kanten een mistlamp erin, krijg regelmatig seintjes dat ik hem ff uit moet zetten :p als ik in me spiegel kijk lijkt t wel een bordeel achter me

@DeMeistah wrote:moet je achter mij komen rijden in het donker sochtends in de mist, 2 chromen achterlichten met helder glas en aan beide kanten een mistlamp erin, krijg regelmatig seintjes dat ik hem ff uit moet zetten :p als ik in me spiegel kijk lijkt t wel een bordeel achter me

Had ik toen ook met me lexuslampen :swear

Snap trouwens ook niet waarom ik ze ooit aan geschaft had :hmmz

Kreeg regelmatig te horen dat me mistlampen aan stonden :shock:

@DeMeistah wrote:moet je achter mij komen rijden in het donker sochtends in de mist, 2 chromen achterlichten met helder glas en aan beide kanten een mistlamp erin, krijg regelmatig seintjes dat ik hem ff uit moet zetten :p als ik in me spiegel kijk lijkt t wel een bordeel achter me

Had ik toen ook met me lexuslampen :swear

Snap trouwens ook niet waarom ik ze ooit aan geschaft had :hmmz

Kreeg regelmatig te horen dat me mistlampen aan stonden :shock:

In duitsland hebben ze altyd 2 mistlampen. Das pas irritant ;) maar goed. Die 50 meter vind ik persoonlyk wel wat kort. Beter 100m. En jaa.. soms heb je er dan even last van. Maar beter dan dat je ze niet ziet toch ;)

In duitsland hebben ze altyd 2 mistlampen. Das pas irritant ;) maar goed. Die 50 meter vind ik persoonlyk wel wat kort. Beter 100m. En jaa.. soms heb je er dan even last van. Maar beter dan dat je ze niet ziet toch ;)

Wat helemaal idioot is, is dat mensen ze aanlaten staan in de file :swear :fy1

Vanmorgen weer zo'n idioot, terwijl je ruim 200 meter kon zien (ongeveer uitgemeten met de hectometerpaaltjes) reed die mafkees met twee mistlampen aan in de file voor me :S

Wat helemaal idioot is, is dat mensen ze aanlaten staan in de file :swear :fy1

Vanmorgen weer zo'n idioot, terwijl je ruim 200 meter kon zien (ongeveer uitgemeten met de hectometerpaaltjes) reed die mafkees met twee mistlampen aan in de file voor me :S

Heb met de mist alleen me mistlichten voor aan staan, achter is niet nodig, er rijdt op een of andere manier toch nooit iemand vlak achter mij of die inloopt op mij. :jerry

Heb met de mist alleen me mistlichten voor aan staan, achter is niet nodig, er rijdt op een of andere manier toch nooit iemand vlak achter mij of die inloopt op mij. :jerry

als mensen gebrek aan zicht hebben en dat nodig vinden heb ik er persoonlijk geen problemen mee.

waar ik me wel aan erger is mensen die het nodig vinden om 70 of trager te gaan rijden vanwegen mist.

sommige rijden zelfs in file stap voet`s en waarvoor? hoezo gevaarzetting!

het lijkt me sterk dat ik met mijn standaard verlichting van een E kadett (kut lichtbeeld) het wel kan zien en moderne auto`s met mistlampen niet.... ik erger mij er aan dat men niet door rijdt..

Terug
Naar boven