• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waarom heeft bijna iedereen die achter mist licht aan???????

wat nog erger is, mensen die de verlichting nog op 'automatisch' hebben staan en dus niet aangaan met mist!

liever 100 mensen met te veel verlichting aan dan 1 zonder denk ik dan maar.

ik heb zelf nog niet auto gereden met de mist maar ik had hier soms s'ochtends nog geen 40 meter zicht op de fiets.

Het 1e jaar dat ik mijn Manta had heb ik bij de APK de mistlamp achter eraf geslagen met een hamer.

Want als hij er op zit moet hij het ook doen was toen de redenering.

Wist ik veel dat je de lichtknop uit moest trekken om hem aan / uit te schakelen.

Vervolgens 12 jaar zonder mistlamp gereden.

Maar er zijn idd tegenwoordig veel idioten met zeur verlichting en mistlampen terwijl dit niet nodig is.

Het 1e jaar dat ik mijn Manta had heb ik bij de APK de mistlamp achter eraf geslagen met een hamer.

Want als hij er op zit moet hij het ook doen was toen de redenering.

Wist ik veel dat je de lichtknop uit moest trekken om hem aan / uit te schakelen.

Vervolgens 12 jaar zonder mistlamp gereden.

Maar er zijn idd tegenwoordig veel idioten met zeur verlichting en mistlampen terwijl dit niet nodig is.

Wat ook veel scheeelt dat ze de lamp in de achterbumper zetten of in de achterlichten op oog hoogte idd het verblind als ze alle bij aan staan

Wat ook veel scheeelt dat ze de lamp in de achterbumper zetten of in de achterlichten op oog hoogte idd het verblind als ze alle bij aan staan

Ja, klopt. Maar ik lees net bij Wim-V6 dat niet alle mistlampen automatisch uitgaan als je het licht of contact afzet. Dus als je het dan niet handmatig afzet, blijven ze branden tot ze ermee ophouden.

Ja, klopt. Maar ik lees net bij Wim-V6 dat niet alle mistlampen automatisch uitgaan als je het licht of contact afzet. Dus als je het dan niet handmatig afzet, blijven ze branden tot ze ermee ophouden.

@Astraman wrote:@Senatorman wrote:Omdat het misschien bijna een week mistig is geweest, en iedereen nu eindelijk eens die mistlamp mag gebruiken. Sommige weggebruikers kijken al jaren naar die mistlampknop, en nu eindelijk mogen ze de lamp aanzetten. :D

Mja zo heb ik jaren een brandblusser, kan niet wachten :jerry

Jij je brandblusser ik me noodhamer om de ruit in te slaan :D

Ik rijd altijd met mistlampen voor aan als ik op die knop druk gaan ze allebei aan geen zin om aan dat ding te draaien heeft luiheid hier iets mee te maken?

verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii :D

@Astraman wrote:@Senatorman wrote:Omdat het misschien bijna een week mistig is geweest, en iedereen nu eindelijk eens die mistlamp mag gebruiken. Sommige weggebruikers kijken al jaren naar die mistlampknop, en nu eindelijk mogen ze de lamp aanzetten. :D

Mja zo heb ik jaren een brandblusser, kan niet wachten :jerry

Jij je brandblusser ik me noodhamer om de ruit in te slaan :D

Ik rijd altijd met mistlampen voor aan als ik op die knop druk gaan ze allebei aan geen zin om aan dat ding te draaien heeft luiheid hier iets mee te maken?

verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii :D

Terug
Naar boven