• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

waarschijnlijk herkauwen

blub

Lid
hallo allemaal ben sinds vandaag lid van dit forum heb me al voorgesteld.

ik heb zoveel mogelijk topics doorgelezen over v6 swaps.

mijn c25xe was stukgelopen ,distributie breuk :cry

de volgende dag was ik wat blijer,want zo was mij verteld,waar een 2.5 past ,past ook een 3.0(x30xe omega).

dus opzoek naar een fatsoenlijk blok,dit was eigenlijk zo gepiept.

uit elkaar getrokken dingen vernieuwt enz.

toen kwam de dag dat hij in de calibra moest komen en begon het eerste echte probleem.hij past niet.

in alle topics over v6 swaps wordt zoiets nergens vermeld,het kale blok ligt op het subframe en komt iets boven het schutbord uit! wie o wie is zoiets al eens overkomen of heeft zoiets gezien?

ik wilde hem eigenlijk klaar hebben op opel powerdag in kerkrade eind mei maar of dat iets wordt.......

Alle onderblokken zijn hetzelfde of n nou om een

C25

X25

Y26

X30

Y32

Gaat maakt niet uit

Heb zelf al meerdere ombouwen gedaan en nooit verschil gezien

Alle onderblokken zijn hetzelfde of n nou om een

C25

X25

Y26

X30

Y32

Gaat maakt niet uit

Heb zelf al meerdere ombouwen gedaan en nooit verschil gezien

dat dacht ik dus ook geen verschil en nee,de carterpan heb ik niet omgezet omdat ik "dacht"dat hoeft niet maar dat zal ik wel fout gedacht hebben zeker?

dat dacht ik dus ook geen verschil en nee,de carterpan heb ik niet omgezet omdat ik "dacht"dat hoeft niet maar dat zal ik wel fout gedacht hebben zeker?

als dat inderdaad alles is ,de carterpan ziet inderdaad anders uit maar ze zijn dus onderelkaar uitwisselbaar?

als dat inderdaad alles is ,de carterpan ziet inderdaad anders uit maar ze zijn dus onderelkaar uitwisselbaar?

ik heb er geen verstand van maar een omega is toch achter aangedreven en een vectra voor, dan ligt het blok er natuurlijk een slag gedraait in, is dan toch niet heel raar de het niet op de zelfde manier erin past

ik heb er geen verstand van maar een omega is toch achter aangedreven en een vectra voor, dan ligt het blok er natuurlijk een slag gedraait in, is dan toch niet heel raar de het niet op de zelfde manier erin past

Ik heb ook een x30xe uit n omega in een vectra gehangen

Past gewoon hoor

Buitenkant van alle v6 motoren zijn het zelfde

ja nu ben ik daar achter maar lees eens voor de gein de topics over dit onderwerp

iedereen zegt dan ooh viel allemaal reuze mee paste zo in de calibra maar niemand vermeld de valkuilen

Ik heb ook een x30xe uit n omega in een vectra gehangen

Past gewoon hoor

Buitenkant van alle v6 motoren zijn het zelfde

ja nu ben ik daar achter maar lees eens voor de gein de topics over dit onderwerp

iedereen zegt dan ooh viel allemaal reuze mee paste zo in de calibra maar niemand vermeld de valkuilen

calibra is wat onderstel betreft toch hetzelfde als een vectra dus dat x30xe blok moet dus eigenlijk zo passen?

Terug
Naar boven