hallo allemaal ben sinds vandaag lid van dit forum heb me al voorgesteld.
ik heb zoveel mogelijk topics doorgelezen over v6 swaps.
mijn c25xe was stukgelopen ,distributie breuk :cry
de volgende dag was ik wat blijer,want zo was mij verteld,waar een 2.5 past ,past ook een 3.0(x30xe omega).
dus opzoek naar een fatsoenlijk blok,dit was eigenlijk zo gepiept.
uit elkaar getrokken dingen vernieuwt enz.
toen kwam de dag dat hij in de calibra moest komen en begon het eerste echte probleem.hij past niet.
in alle topics over v6 swaps wordt zoiets nergens vermeld,het kale blok ligt op het subframe en komt iets boven het schutbord uit! wie o wie is zoiets al eens overkomen of heeft zoiets gezien?
ik wilde hem eigenlijk klaar hebben op opel powerdag in kerkrade eind mei maar of dat iets wordt.......
ik heb zoveel mogelijk topics doorgelezen over v6 swaps.
mijn c25xe was stukgelopen ,distributie breuk :cry
de volgende dag was ik wat blijer,want zo was mij verteld,waar een 2.5 past ,past ook een 3.0(x30xe omega).
dus opzoek naar een fatsoenlijk blok,dit was eigenlijk zo gepiept.
uit elkaar getrokken dingen vernieuwt enz.
toen kwam de dag dat hij in de calibra moest komen en begon het eerste echte probleem.hij past niet.
in alle topics over v6 swaps wordt zoiets nergens vermeld,het kale blok ligt op het subframe en komt iets boven het schutbord uit! wie o wie is zoiets al eens overkomen of heeft zoiets gezien?
ik wilde hem eigenlijk klaar hebben op opel powerdag in kerkrade eind mei maar of dat iets wordt.......