• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat doe jij voor werk??

[rquote=1845888&tid=140154&author=Rottentweetie]Als eerste gekozen te hebben voor de proces techniek, toen toch maar gekozen voor de verpleegkunde.

Hier zit dus een verpleegkundige, werkzaam in het EMC, maar vind het heerlijk om te sleutelen aan brommer/auto's.(Heb alle berichten gelezen, maar nog geen andere verpleegkundige gezien :P)

Groeten,

Kevin[/rquote]

Kevin je ben niet de enige hoor :D ben zelf ook verpleegkundige geweest :P.

zelfs ook nog even in het EMC Rotterdam.

interne geneeskunde.

Dit echter al snel bekeken en ben toen maar iets anders gaan doen, wat ik nu nog steeds doe :thumbup

gr Vinc

[rquote=1846744&tid=140154&author=vincent23][rquote=1845888&tid=140154&author=Rottentweetie]Als eerste gekozen te hebben voor de proces techniek, toen toch maar gekozen voor de verpleegkunde.

Hier zit dus een verpleegkundige, werkzaam in het EMC, maar vind het heerlijk om te sleutelen aan brommer/auto's.(Heb alle berichten gelezen, maar nog geen andere verpleegkundige gezien :P)

Groeten,

Kevin[/rquote]

interne geneeskunde.

Dit echter al snel bekeken en ben toen maar iets anders gaan doen, wat ik nu nog steeds doe :thumbup

gr Vinc[/rquote]

Ok! Lache! :p Wat doe je nu dan? Ow.. wacht ff.. Kziet het al! ;) Politie en motorrij-instructeur ;)

Ik werk bij adams muziek centrale Ittervoort.

Als CNC-machine bediener.

Daarnaast monteur in eigen raceteam (astra c20xe).

Ben bedrijfsleider bij fort De Hel - Willemstad (Brabant)

Wij doen heel veel personeelsuitjes, teamuitjes, groepsactiviteiten enz, op onze historische locatie

- Outdoor, survival

- Boogschieten, Paintball

- Creatieve workshops

- Moordspel

Alles wat de klant wil...

Dus als je met je collega's of vrienden een écht origineel teamsuitje zoekt... regel ik wel Opel-forum korting:)

www.fortdehel.nl

IMGP6530_1.jpg
familiedag.jpg

Bedrijfsuitje_willemstad.JPG
Deelder_Kastelein_en_King.JPG

bufort.jpg
bufort2.jpg

[rquote=1846788&tid=140154&author=Rottentweetie][rquote=1846744&tid=140154&author=vincent23][rquote=1845888&tid=140154&author=Rottentweetie]Als eerste gekozen te hebben voor de proces techniek, toen toch maar gekozen voor de verpleegkunde.

Groeten,

Kevin[/rquote]

interne geneeskunde.

gr Vinc[/rquote]

Ok! Lache! :p Wat doe je nu dan? Ow.. wacht ff.. Kziet het al! ;) Politie en motorrij-instructeur ;)[/rquote]

Jepz, scherp gezien hoor :P

soms kom ik nog wel eens in het EMC, dan wel met een uhh klant :D, of voor mezelf, helaas.....

gr vinc

[rquote=1846445&tid=140154&author=custom]=1845801&tid=140154&author=Mijncorsa.nl]Ben bedrijfsleider bij fort De Hel - Willemstad (Brabant)

Wij doen heel veel personeelsuitjes, teamuitjes, groepsactiviteiten enz, op onze historische locatie

- Outdoor, survival

- Creatieve workshops

- Moordspel

Dus als je met je collega's of vrienden een écht origineel teamsuitje zoekt... regel ik wel Opel-forum korting:)

www.fortdehel.nl

Ik heb van de week iemand van jou firma aan de lijn gehad.. ook toevallig.. naam van de beller weet ik niet meer, ik werk bij Toyo Tires benelux. :)[/rquote]

Hahaha dat was ik dus:)

Wat een kleine wereld toch ook

Als eerste gekozen te hebben voor de proces techniek, toen toch maar gekozen voor de verpleegkunde.

Groeten,

Kevin

[rquote=1846445&tid=140154&author=custom]=1845801&tid=140154&author=Mijncorsa.nl]Ben bedrijfsleider bij fort De Hel - Willemstad (Brabant)

- Outdoor, survival

- Creatieve workshops

- Moordspel

www.fortdehel.nl

Ik heb van de week iemand van jou firma aan de lijn gehad.. ook toevallig.. naam van de beller weet ik niet meer, ik werk bij Toyo Tires benelux. :)[/rquote]

Kijk das mooie info...

Mischien kan jij een stel forum leden voor een leuke prijs voorzien van een setje r888?

=1845801&tid=140154&author=Mijncorsa.nl]Ben bedrijfsleider bij fort De Hel - Willemstad (Brabant)

- Outdoor, survival

- Creatieve workshops

- Moordspel

www.fortdehel.nl

Ik heb van de week iemand van jou firma aan de lijn gehad.. ook toevallig.. naam van de beller weet ik niet meer, ik werk bij Toyo Tires benelux. :)

[rquote=1845888&tid=140154&author=Rottentweetie]Als eerste gekozen te hebben voor de proces techniek, toen toch maar gekozen voor de verpleegkunde.

Groeten,

Kevin[/rquote]

interne geneeskunde.

gr Vinc

Terug
Naar boven