• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat doe jij voor werk??

[rquote=1839787&tid=140154&author=KadAstra-EF]Ik ben Grafdelver/Doodgraver van beroep bij de Gemeente Leeuwarden.

Ik maak de graven klaar voor de plechtigheid en begeleid ook de begrafenissen die bij ons komen.

dit doe ik sinds 1996, toen was ik net 18. Samen met mij zijn er nog 2 andere collega's die dit werk doen.

groeten, Rik[/rquote]

respect :agent

[rquote=1839820&tid=140154&author=Peer010]:Didd respect want het is niet niks om met overledenen te werken

toch altijd wel een droevige:cry bedoening of niet?:(

maar als je het allemaal voor elkaar hebt en de familie leden hebben goed en mooi afscheid kunnen nemen...ja dat is een dankbaar beroep:wors[/rquote]

In grote lijnen kun je het zo zien:

Hoe ouder hoe "rustiger" de mensen zijn.

Alleen kindjes/baby's he, dat is zeer moeilijk

En mensen die plotseling uit het leven gerukt worden dat is ook heftig. aan de andere kant heb je ook mensen voor wie de dood een "geschenk" is omdat een lijdensweg dan wordt voorkomen/verkort. dan is er wel eens sprake van meer opluchting dan verdriet ook al is het je dierbare.

groet, Rik

[rquote=1839820&tid=140154&author=Peer010]:Didd respect want het is niet niks om met overledenen te werken

toch altijd wel een droevige:cry bedoening of niet?:(

maar als je het allemaal voor elkaar hebt en de familie leden hebben goed en mooi afscheid kunnen nemen...ja dat is een dankbaar beroep:wors[/rquote]

In grote lijnen kun je het zo zien:

Hoe ouder hoe "rustiger" de mensen zijn.

Alleen kindjes/baby's he, dat is zeer moeilijk

En mensen die plotseling uit het leven gerukt worden dat is ook heftig. aan de andere kant heb je ook mensen voor wie de dood een "geschenk" is omdat een lijdensweg dan wordt voorkomen/verkort. dan is er wel eens sprake van meer opluchting dan verdriet ook al is het je dierbare.

groet, Rik

Na een jaar of 5 buffelen op de bouw, bij klanten en diverse bedrijven als Installatiemonteur W/loodgieter ben ik reeds 2 jaar Werktuigbouwkundig Tekenaar Gebouwinstallaties.

Vandaag begonnen bij nieuwe werkgever waar ik nu eerst een toetsing in elkaar zet voor de nieuwe monteurs W die zich aanmelden bij het bedrijf.

Na deze week ga ik hopelijk beginnen bij een groot bouw, electra en installatiebedrijf om samen met een projectleider van diverse bouwen een gebouwbeheersplan van de Werktuigbouwkundige Gebouwinstallaties te maken.

Owja, momenteel leer ik voor Aankomend Ontwerptechnicus Gebouwinstallaties.

Hierna wil ik HBO bouwkunde gaan doen en/of nog een opleiding in de installatietechniek m.b.t. het ontwerpen/werkvoorbereiding.

Ben pas 23 jaar, dus kan nog een hele hoop leren gelukkig!!

Helaas kan ik niet net als Baas J de ing. voor mijn naam zetten, die mogelijkheid bestaat niet meer:hmmz

Na een jaar of 5 buffelen op de bouw, bij klanten en diverse bedrijven als Installatiemonteur W/loodgieter ben ik reeds 2 jaar Werktuigbouwkundig Tekenaar Gebouwinstallaties.

Vandaag begonnen bij nieuwe werkgever waar ik nu eerst een toetsing in elkaar zet voor de nieuwe monteurs W die zich aanmelden bij het bedrijf.

Na deze week ga ik hopelijk beginnen bij een groot bouw, electra en installatiebedrijf om samen met een projectleider van diverse bouwen een gebouwbeheersplan van de Werktuigbouwkundige Gebouwinstallaties te maken.

Owja, momenteel leer ik voor Aankomend Ontwerptechnicus Gebouwinstallaties.

Hierna wil ik HBO bouwkunde gaan doen en/of nog een opleiding in de installatietechniek m.b.t. het ontwerpen/werkvoorbereiding.

Ben pas 23 jaar, dus kan nog een hele hoop leren gelukkig!!

Helaas kan ik niet net als Baas J de ing. voor mijn naam zetten, die mogelijkheid bestaat niet meer:hmmz

1e monteurs examen stelt iig niets voor. Op school deden ze alsof het een heel moeilijk gebeure was. Maar het viel reuze mee.

1e monteurs examen is afgeschaft...bij een BBL opleiding tenminste...

nu is de beoordeling van je stagebedrijf gewoon je praktijkcijfer...

ik heb nog wel gewoon examen bij de innovam gedaan, alweer 3 jaar geleden...

1e monteurs examen stelt iig niets voor. Op school deden ze alsof het een heel moeilijk gebeure was. Maar het viel reuze mee.

1e monteurs examen is afgeschaft...bij een BBL opleiding tenminste...

nu is de beoordeling van je stagebedrijf gewoon je praktijkcijfer...

ik heb nog wel gewoon examen bij de innovam gedaan, alweer 3 jaar geleden...

[rquote=1839858&tid=140154&author=Pastra]

Helaas kan ik niet net als Baas J de ing. voor mijn naam zetten, die mogelijkheid bestaat niet meer:hmmz[/rquote]

Wat ben je dan als je je bachalor HBO hebt afgemaakt?

Ik heb dit wel nog voor mijn naam staan als het goed is namelijk...

Groeten Twan

[rquote=1839858&tid=140154&author=Pastra]

Helaas kan ik niet net als Baas J de ing. voor mijn naam zetten, die mogelijkheid bestaat niet meer:hmmz[/rquote]

Groeten Twan

[rquote=1839985&tid=140154&author=IMpY][rquote=1839858&tid=140154&author=Pastra]

Groeten Twan[/rquote]

Volgens mij krijg je dan geen ingenieur meer...

heb een linkje waar het staat.

Titels na Bachelor klik

Terug
Naar boven