• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat doe jij voor werk??

ik werk bij een (durf het bijna niet te zeggen hahaha) call center .. ik doe outbound gesprekken om mensen mee te laten spelen met de lotto ;) mag vrij snel gelukkig over naar een nieuw project en dat is ook outbound (naar buiten bellen .. inbound kan ook dan bellen de mensen jou als ze vragen of klachten hebben) maar dat nieuwe project is voor de gemancipeerde vrouw een blad verkopen ..

@jeroenk wrote:@Fearless wrote:@jeroenk wrote:Ik werk elke zaterdag @ Albert Heijn Distributie in Zwolle.

Daarnaast draai ik op stage 36 uur in de week als software ontwikkelaar!

Verder werk ik zo nu en dan als magazijnmedewerker/hulpdrukker bij een drukker hier in de buurt.

Hah daar ben ik ook een paar keer geweest met een maat van me, die kwam daar dagelijks met de vrachtwagen.

Werkte toen een gozer die kon wheelies maken met zon wagentje voor de doly's.

tot ie achterover sloeg, en de accuzuur in mn nieuwe broek kwam :thumbdown

Zo'n bt waar iemand op kan staan zeker?

*googlet

loodet___lpe200.jpg

Zo'n ding en dan een modelletje ouder zeker ;) Die zijn zo abrubt als de pest ja. Klein beetje moeite en je hebt inderdaad een wheelie. Balen van je broek ja... Beklag gemaakt?

Ik kan wel met de heftruck op twee wielen door de bocht :angel

Haha ja zon dingetje alleen dan een oud apparaat.

Tja die broek......wie doet er dan ook zn nieuwe broek aan als je meegaat op de vrachtwage :angel

@jeroenk wrote:@Fearless wrote:@jeroenk wrote:Ik werk elke zaterdag @ Albert Heijn Distributie in Zwolle.

Verder werk ik zo nu en dan als magazijnmedewerker/hulpdrukker bij een drukker hier in de buurt.

Hah daar ben ik ook een paar keer geweest met een maat van me, die kwam daar dagelijks met de vrachtwagen.

*googlet

loodet___lpe200.jpg

Zo'n ding en dan een modelletje ouder zeker ;) Die zijn zo abrubt als de pest ja. Klein beetje moeite en je hebt inderdaad een wheelie. Balen van je broek ja... Beklag gemaakt?

Tja die broek......wie doet er dan ook zn nieuwe broek aan als je meegaat op de vrachtwage :angel

@Fearless wrote:@jeroenk wrote:@Fearless wrote:@jeroenk wrote:Ik werk elke zaterdag @ Albert Heijn Distributie in Zwolle.

*googlet

loodet___lpe200.jpg

Een aantal van die ouwe krengen staan er helaas nog steeds. Rijdt ook voor geen meter :P Ik heb afgelopen zaterdag ook een broek verneukt bij het aan de kant pleuren van wat kapotte dozen met bleek :sleeping

@Fearless wrote:@jeroenk wrote:@Fearless wrote:@jeroenk wrote:Ik werk elke zaterdag @ Albert Heijn Distributie in Zwolle.

*googlet

loodet___lpe200.jpg

Een aantal van die ouwe krengen staan er helaas nog steeds. Rijdt ook voor geen meter :P Ik heb afgelopen zaterdag ook een broek verneukt bij het aan de kant pleuren van wat kapotte dozen met bleek :sleeping

Ben Constructieschilder & Straler :D

Alles op de ouderwetse manier, met de kwast! (wel een joekel van een kwast..) +- 5 liter verf per uur gaat er door per persoon, dus een beetje 'kenner' kan dan inbeelden hoe rap dat gaat :)

Stralen doe ik zowel in een straalcontainer als in grote constructies, lekker klauteren :D

En ja, ook beunen.

Ben Constructieschilder & Straler :D

Alles op de ouderwetse manier, met de kwast! (wel een joekel van een kwast..) +- 5 liter verf per uur gaat er door per persoon, dus een beetje 'kenner' kan dan inbeelden hoe rap dat gaat :)

Stralen doe ik zowel in een straalcontainer als in grote constructies, lekker klauteren :D

En ja, ook beunen.

werkloos.

4 jaar gewerkt bij een bedrijf dat kassasystemen maakt voor de bekenste winkels en bouwmarkten (Plus, Coop, Multimate, Action, Marks& Spencer (ja, in Engeland), en de nieuwste C1000).

gelopen in het magazijn, en van alles gedaan wat daarbij hoort. Helpen met het laden in de vrachtwagen, opslag, verzenden naar technische dienst of naar een winkel, heftruck rijden (met aanhanger kassa's van pand 1 naar pand 2, meest spannende ooit. was 1ste keer met aanhanger. :D en een ervaren collega heeft later de aanhanger "gesloopt.... " :thumb ) en wat meer.

ook wel eens meehelpen op Assemblage, dus in elkaar zetten lukte me ook wel een beetje.

daarna ironisch genoeg, bij de C1000 gaan werken (kassa's daarvan kwamen van de concurrent. :P)

hier begonnen als vulploegmedewerker.

op het laatst was ik belangrijk voor alles wat achter gebeurde: Vrachtwagens lossen, administratie opruimen, bezorgen voor een bedrijf, die 2x in de week een grote bestelling plaatste ;), flessenband, kelder.

ook was ik het manusje van alles, repareerde 80% van de dingen, waar ze eerst een monteur voor belde, of het gelijk maar opruimde.

maar Amersfoort wou het contract niet verlengen, dus nu zit ik al een half jaar thuis.

maandag via het re-integratiebedrijf bij een manege werken, waar ik wss klusjes mag doen, puur voor werkritme. betaald wss niet.

en hopen dat ik snel werk heb. :|

werkloos.

4 jaar gewerkt bij een bedrijf dat kassasystemen maakt voor de bekenste winkels en bouwmarkten (Plus, Coop, Multimate, Action, Marks& Spencer (ja, in Engeland), en de nieuwste C1000).

gelopen in het magazijn, en van alles gedaan wat daarbij hoort. Helpen met het laden in de vrachtwagen, opslag, verzenden naar technische dienst of naar een winkel, heftruck rijden (met aanhanger kassa's van pand 1 naar pand 2, meest spannende ooit. was 1ste keer met aanhanger. :D en een ervaren collega heeft later de aanhanger "gesloopt.... " :thumb ) en wat meer.

ook wel eens meehelpen op Assemblage, dus in elkaar zetten lukte me ook wel een beetje.

daarna ironisch genoeg, bij de C1000 gaan werken (kassa's daarvan kwamen van de concurrent. :P)

hier begonnen als vulploegmedewerker.

op het laatst was ik belangrijk voor alles wat achter gebeurde: Vrachtwagens lossen, administratie opruimen, bezorgen voor een bedrijf, die 2x in de week een grote bestelling plaatste ;), flessenband, kelder.

ook was ik het manusje van alles, repareerde 80% van de dingen, waar ze eerst een monteur voor belde, of het gelijk maar opruimde.

maar Amersfoort wou het contract niet verlengen, dus nu zit ik al een half jaar thuis.

maandag via het re-integratiebedrijf bij een manege werken, waar ik wss klusjes mag doen, puur voor werkritme. betaald wss niet.

en hopen dat ik snel werk heb. :|

Ik ben nog steeds grafdelver/doodgraver op een grote begraafplaats in Noord-Friesland !

Dit doe ik 16 jaar alweer.

Rik :D

Terug
Naar boven