• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat doe jij voor werk??

Na lange tijd weggeweest kom ik even in mijn Topic gluren.

Leuk dat er nog steeds reacties komen en leuk dat iedereen..tenminste de meesten van ons nog steeds werk hebben....belangrijk wat een opel rijden kost geld(die van mij wel iig)

Sinds mijn vectra voor de 2e keer de geest heeft gegeven heb ik hem maar weggedaan(met pijn in t hart)weer inwendige motorschade etc 1e keer 14 kromme kleppen en nu :puke ben nu dr klaar mee was een automaat en zoop als een gek 1 :8 a 9 dus nu een lekker goedkoop Saxo'tje relax hoor

pw erop ps erop en dat allemaal voor weinig....ben dr blij mee mazzelz

Oke on Topic ...ik heb zelf gelukkig ook nog steeds werk en nog steeds in Gouda bij Mercedes.

Groeten Peer

Nu niks, per juli ga ik aan de slag bij de Enci in Maastricht als magazijn beheerder.

Heb daar eerst 2jaar stage gelopen :thumbup

Nu niks, per juli ga ik aan de slag bij de Enci in Maastricht als magazijn beheerder.

Heb daar eerst 2jaar stage gelopen :thumbup

@helmer opelfan wrote:Ik werk als chauffeur bij C1000 DC Gieten. Nog wel maar voor hoelang geen idee. Aangezien het hele spul aan Jumbo is verkocht

Foto genomen in het pittoreske Wolvega

WP_000117.jpg

Gaat deze ook over op Jumbo label, of gaan jullie naar AH?

@helmer opelfan wrote:Ik werk als chauffeur bij C1000 DC Gieten. Nog wel maar voor hoelang geen idee. Aangezien het hele spul aan Jumbo is verkocht

WP_000117.jpg

Gaat deze ook over op Jumbo label, of gaan jullie naar AH?

WP_000117.jpg

ook wel eens ritjes Raalte gedaan, Ex-collega? :P

aangezien ik in Raalte bij C1000 Centrum heb gewerkt. ;)

als Jumbo niet C1000 had overgenomen, dan had ik nog weer terug gekund na 3 maand.... ;)

hoop dat je nog steeds in Gieten kan blijven rijden, voor Jumbo of wat dan ook... :thumbup

WP_000117.jpg

als Jumbo niet C1000 had overgenomen, dan had ik nog weer terug gekund na 3 maand.... ;)

hoop dat je nog steeds in Gieten kan blijven rijden, voor Jumbo of wat dan ook... :thumbup

@Peer010 wrote:Na lange tijd weggeweest kom ik even in mijn Topic gluren.

Leuk dat er nog steeds reacties komen en leuk dat iedereen..tenminste de meesten van ons nog steeds werk hebben....belangrijk wat een opel rijden kost geld(die van mij wel iig)

Sinds mijn vectra voor de 2e keer de geest heeft gegeven heb ik hem maar weggedaan(met pijn in t hart)weer inwendige motorschade etc 1e keer 14 kromme kleppen en nu :puke ben nu dr klaar mee was een automaat en zoop als een gek 1 :8 a 9 dus nu een lekker goedkoop Saxo'tje relax hoor

Oke on Topic ...ik heb zelf gelukkig ook nog steeds werk en nog steeds in Gouda bij Mercedes.

Groeten Peer

wat was er dan allemaal?

@Peer010 wrote:Na lange tijd weggeweest kom ik even in mijn Topic gluren.

Groeten Peer

wat was er dan allemaal?

@helmer opelfan wrote:@FnF_racer wrote:@helmer opelfan wrote:Ik werk als chauffeur bij C1000 DC Gieten. Nog wel maar voor hoelang geen idee. Aangezien het hele spul aan Jumbo is verkocht

WP_000117.jpg

Hallo ex collega dan. Overnames zijn veelal voor het personeel minder. Jammer is dat. Het DC Gieten is verkocht aan Coop per 2013. Van alle C1000 winkels heeft Jumbo er 138 alweer doorverkocht. 84 aan

A-H en 54 aan Coop. Voor alle personeel op het DC Gieten is nog helemaal niks bekend. Het enige dat 50% in Gieten kan blijven en de andere 50% naar Jumbo dit geld alleen voor het vast personeel. Ik werk er op uitzendbasis. Wat er met ons uitzendkrachten gaat gebeuren is 1 groot :?: Momenteel is er voor ons uitzendkrachten nog volop werk. Langzamerhand zullen de verkochte winkels omgebouwd worden waardoor het rustiger gaat worden op de DC's van C1000. Heeft Jeroenk ook gelijk zijn antwoord. En wat er met het wagenpark gaat gebeuren geen idee. De minste is de onzekerheid. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Groet Helmer

naja, succes dan.

dat van de Coop en AH was mij nog niet echt bekend, toch eens mijn ex-collega's eens beter uit horen de volgende keer..

en de enige mensen van C1000 die wat langer mogen blijven, zijn die met een contract voor onbepaalde tijd..... :|

laten we de anderen ook maar eens een kans geven hun baan hier te noemen. :thumb :thumbup

Terug
Naar boven