HardcoreHell
Post veel
Gisterenavond onderweg naar Tiel om iets op te pikken, wat ik via marktplaats zou kopen.
Rij op de A15 net voor afslag Tiel-West.
Raar geluid uit het vooronder, maar de meters bleven normaal.
Toch zsm gestopt, en kijken/luisteren (was rond 19.45) wat er aan de hand was.
1e diagnose op basis van geluid, spanrol van de multiriem geeft de geest.
Omdat de auto nog liep, geprobeerd om verder te rijden en van de snelweg af te kunnen.
Bij afslag Tiel-West hield de auto ermee op.
Uit kunnen rollen tot bovenaan de afrit, waar ik stil stond net voor het stoplicht.
Conclusie: multiriem geknapt, die is tussen de d-riem gekomen welke een paar tanden had overgeslagen.
ANWB gebeld, bijna een uur gewacht tot hij er was.
Ondertussen wel de deal rond gemaakt wat betreft de koop van het product van marktplaats, en meteen mijn subwoofer verkocht aan diezelfde persoon.
Ondertussen was de ANWB gearriveerd.
De beste man heeft gekeken, en kwam al snel tot de conclusie zoals hierboven.
Hij belde een collega, en daarna werd mij verteld dat ze het daar ter plekke gingen maken.
Ben eerst nog naar de plaatselijke McDonalds gesleept en daar gewacht op zijn collega die met onderdelen zou komen.
Rond 23.00 waren de heren klaar, na een paar uur sleutelen in de regen en kou.
Vervangen: Distributieriem, multiriem, spanrol van de multiriem.
Kosten: €140,-
Rij op de A15 net voor afslag Tiel-West.
Raar geluid uit het vooronder, maar de meters bleven normaal.
Toch zsm gestopt, en kijken/luisteren (was rond 19.45) wat er aan de hand was.
1e diagnose op basis van geluid, spanrol van de multiriem geeft de geest.
Omdat de auto nog liep, geprobeerd om verder te rijden en van de snelweg af te kunnen.
Bij afslag Tiel-West hield de auto ermee op.
Uit kunnen rollen tot bovenaan de afrit, waar ik stil stond net voor het stoplicht.
Conclusie: multiriem geknapt, die is tussen de d-riem gekomen welke een paar tanden had overgeslagen.
ANWB gebeld, bijna een uur gewacht tot hij er was.
Ondertussen wel de deal rond gemaakt wat betreft de koop van het product van marktplaats, en meteen mijn subwoofer verkocht aan diezelfde persoon.
Ondertussen was de ANWB gearriveerd.
De beste man heeft gekeken, en kwam al snel tot de conclusie zoals hierboven.
Hij belde een collega, en daarna werd mij verteld dat ze het daar ter plekke gingen maken.
Ben eerst nog naar de plaatselijke McDonalds gesleept en daar gewacht op zijn collega die met onderdelen zou komen.
Rond 23.00 waren de heren klaar, na een paar uur sleutelen in de regen en kou.
Vervangen: Distributieriem, multiriem, spanrol van de multiriem.
Kosten: €140,-