• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag aan je calibra gedaan

vandaag xenon ingebouwd en rondom geperforeerde schijven gemonteerd.

20120825160216.jpg

20120825160206.jpg

20120825173057.jpg

20120825174022.jpg

Ff de ophangrubbertjes van de benzinepomp+filter vervangen.

Waren bij mij alle 3 afgebroken en de pomp+filter assembly hing alleen nog aan het T-haakje en een paar tiewraps...

25082012843small.jpg

@Twitchy wrote:@Vannos wrote:vandaag xenon ingebouwd

20120825173057.jpg

Nette licht opbrengst, ik moet ook maar eens overwegen Xenon te nemen..

je zal er iedergeval geen spijt van krijgen. Je zal blij wezen dat je het er in gezet heb.

echt een verschil tussen dag en nacht :wors

@Twitchy wrote:@Vannos wrote:vandaag xenon ingebouwd

20120825173057.jpg

Nette licht opbrengst, ik moet ook maar eens overwegen Xenon te nemen..

je zal er iedergeval geen spijt van krijgen. Je zal blij wezen dat je het er in gezet heb.

echt een verschil tussen dag en nacht :wors

@Twitchy wrote:prima prijsje, was het een beetje makkelijk te installeren?

ja is goed te doen, raad wel aan om je bumper er af te halen kan je die balasten makkelijk wegwerken. ziet je niet te prielen.

heb nog wel even de service van navaudio gebeld kon niet duidelijk zit waar nu de plus en de massa op aan gesloten moesten worden.

ik had een blauw en zwart draad. Blauw moest plus op zwart, massa.

goede service daar.

voor de rest plug and play.

Koop wel zo'n unit en laat het door de garage doen, ben zelf niet zo handig en weet ik zeker dat het goed gedaan wordt. Ook met afstellen, wil mijn tegenliggers niet verblinden ;)

@Twitchy wrote:prima prijsje, was het een beetje makkelijk te installeren?

ja is goed te doen, raad wel aan om je bumper er af te halen kan je die balasten makkelijk wegwerken. ziet je niet te prielen.

heb nog wel even de service van navaudio gebeld kon niet duidelijk zit waar nu de plus en de massa op aan gesloten moesten worden.

goede service daar.

@Vannos wrote:@Twitchy wrote:prima prijsje, was het een beetje makkelijk te installeren?

goede service daar.

Ik heb ook xenon gemonteerd.

Als je een set koopt met "slim" ballasten, kun je deze op de koplamp monteren.

Zijn ze uit het zicht, en niet meer de- en monteren dan nodig :)

Koop wel zo'n unit en laat het door de garage doen, ben zelf niet zo handig en weet ik zeker dat het goed gedaan wordt. Ook met afstellen, wil mijn tegenliggers niet verblinden ;)

beetje verlate reactie maar @ 81supporter;

erg gaaf geworden :wors zeker de combi met het rode gaas, helemaal mijn smaak :thumbup

@Vannos wrote:precies de reden waarom ik het heb aangeschaft voor maar 57 euro,s

Ik heb een Xenon setje in mijn angel eyes koplampen van 26 euro ( eigen import )

De nieuwe soort.

De Cali heeft ons netjes heen en weer gereden van de koekstad naar Berlijn - Polen - Berlijn - koekstad.

Benzine in Polen 1.45 Euro afgelopen Dinsdag.

Terug
Naar boven