• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

@robert_corsa wrote:die dopjes zijn juist handig.

kan je zo zien of je dorpel niet rot is:)

in de wielkasten rotten ze meestal bij de achterbug. waar je veren aan vast zitten zo richting je achterbumper.

dit zie je niet van buitenaf. ze rotten van binnenuit.

elk jaar weer fijn kloppen :puke en ze kunnen daar rotten hoor.

veerschotel zelf kan er ook wat van hoor :puke

bij die van mij zit bij de linker veerschotel ook al weer 2jaartjes 'nieuwe' stukjes ijzer gelast met nadenkit en tectyl. tot nu toe nog hartstikke hard!

Auto start ook weer king: stond in parkeergarage... Misschien teveel vochtigheid en waren de bougies nat, want hij wou niet starten (was al door wasstraat heen gekomen ook btw..)

Toen licht ontvlambaar spul gehaald.. Filter losgehaald en me vader spoot het erin en ik startte de auto... Niks :hmmz Nog een keer.. Jawel :D Corsaatje deed het weer :jerry

Vandaag opel-forum stickers op de auto geplakt :thumb

20130424145633.jpg

20130424145703.jpg

20130424145656.jpg

20130424145641.jpg

Danku, denk dat ik aan het uiterlijk niet heel veel meer doe. Zit al genoeg geld in. Heb nog gsi sideskirts liggen, die komen er nog op, in bumperzwart zodat het geen "fop gsi" wordt. Bumpers blijven ook zwart. Zoek alleen nog kapjes die op de krikpunten horen. Ik ga daarvoor morgen eens kijke bij de dealer. Zal wel wat kosten.. Verlagen gaat denk ik ook niet meer gebeuren, daarvoor houd ik teveel van bospaadjes en dat gaat met alleen een andere bumperlip nog prima. Hopelijk nog een keer een powerboxje voor wat extra vermogen maar veel meer gaat er niet meer aan gebeuren.

@.B4R7. wrote:Danku, denk dat ik aan het uiterlijk niet heel veel meer doe. Zit al genoeg geld in. Heb nog gsi sideskirts liggen, die komen er nog op, in bumperzwart zodat het geen "fop gsi" wordt. Bumpers blijven ook zwart. Zoek alleen nog kapjes die op de krikpunten horen. Ik ga daarvoor morgen eens kijke bij de dealer. Zal wel wat kosten.. Verlagen gaat denk ik ook niet meer gebeuren, daarvoor houd ik teveel van bospaadjes en dat gaat met alleen een andere bumperlip nog prima. Hopelijk nog een keer een powerboxje voor wat extra vermogen maar veel meer gaat er niet meer aan gebeuren.

Ik snap je volledig, zandpaden blijven leuk, haha

Kost denk ik ook wel wat, die krikpuntkapjes...

Mocht je er geen haast mee hebben, hier op de sloop staat ook een GSi, kan ik ook wel eens voor je kijken wat daar bij is...

Als je dat zou willen doen zou natuurlijk super zijn zullen ze helaas niet graag verkopen zonder de skirts gok ik. Maar misschien valt het mee bij de dealer. Zij per slot van rekening maar plastic kapjes..

@.B4R7. wrote:Als je dat zou willen doen zou natuurlijk super zijn zullen ze helaas niet graag verkopen zonder de skirts gok ik. Maar misschien valt het mee bij de dealer. Zij per slot van rekening maar plastic kapjes..

Vandaag bij de dealer geweest.

Hou je vast,,

De achterste 2 kapjes kosten 25 euro per stuk

De voorste 2 kapjes kosten 20 euro per stuk

90 euro dus voor 4 plastic kapjes van ong 10x10 cm.

Ik zei als ze samen 20 euro gekost hadden vond ik het eigenlijk nog teveel.

Die dingen zijn niet voor niks best zeldzaam. Voor 30 euro meer kun je complete skirts kopen in de structuur van je bumper, gsi replica's

Terug
Naar boven