• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

@corsa14slow wrote:oh, dan laat ik het klokkie mooi zitten ;)

ik was voor 25 eurie kwijt kost dus geen drol, heb wel abbo op de sloop xD

mijn corsa komt uit 1993 een ervaren autootje dus king:

Tellerklok voor 25 euro is idd goedkoop!

Ik heb geen abbo vd sloop, maar voor 50 euro moet je dan wel zo'n teller kunnen krijgen lijkt me..

Dan gok ik erop dat ze vanaf 1993 voorbereid zijn en het gewoon plug&play is! :jerry

Bedankt :thumbup

gister interieur filter vervangen..

voor de fotos van de mooie kleurverschillen...

viewtopic.php?f=8&t=170872&start=25

@OpelRobin wrote:@corsa14slow wrote:oh, dan laat ik het klokkie mooi zitten ;)

Ik heb geen abbo vd sloop, maar voor 50 euro moet je dan wel zo'n teller kunnen krijgen lijkt me..

Dan gok ik erop dat ze vanaf 1993 voorbereid zijn en het gewoon plug&play is! :jerry

kijk is op marktplaats of op het forum staan ze vaak ook en op sturen is denk ik goed koper als dan datje der heen rijdt ;)

Dopjes gekocht voor de crossa wintervelgen:

foto0368-1.jpg

Beter lezen, er staat: CROSSA!

:jerry

Ja vond het ook wel leuke doppies, maar we gaan hem binnenkort wat beter aanpakken als wassen :thumb

Motorkap blanke lak bijwerken, achterklep uitdeuken & stickers d'r af, bumpers zwartmaken, achterbumper vervangen, linker spatbord uitdeuken en misschien de auto geheel polijsten, en natuurlijk moet er binnenkort nog steeds een ander blok in ;)

@joop1970 wrote:Ik kan het even kwijt zijn maar was jou motor gaar dan? Daar lag pas dat boutje in de inlaat toch?

Ik zet het ook wel even in m'n onderschrift maar de corsa 1.4 (c14nz) is van mijn broer en er zit een tik in het blok, als wij ergens gespot worden, zijn we in "onze" 1.4, die wordt vervangen voor een c16nz met spaghettie'tje.

Zelf heb ik een GSi (x16xe) ik heb geen rijbewijs, en ben er mee bezig om hem goed en netjes te maken, "onze" GSi had dus ook het boutje in de inlaat, tijdens het schoonmaken d'r ingevallen :P.

@PeterNoFear wrote:Beter lezen, er staat: CROSSA!

:jerry

Ja vond het ook wel leuke doppies, maar we gaan hem binnenkort wat beter aanpakken als wassen :thumb

Motorkap blanke lak bijwerken, achterklep uitdeuken & stickers d'r af, bumpers zwartmaken, achterbumper vervangen, linker spatbord uitdeuken en misschien de auto geheel polijsten, en natuurlijk moet er binnenkort nog steeds een ander blok in ;)

hoe ga jij dat met die blanke lak aanpakken?

wil je me daar ff een beetje van op de hoogte houden? aangezien de mijne ongeveer alle blanke lak kwijt is ;)

@corsa14slow wrote:No problem :thumb

€50 kan je idd er makkelijk aan een komen, en met onderhandelen kan het nog iets goedkoper? ;)

Dat zou mooi wezen idd! king:

Als ik zo'n klok gevonden heb komen er waarschijnlijk deze: http://www.autostyle.nl/eu-0046b.html" onclick="window.open(this.href);return false; leds in

aangezien ik die ook in de TID heb en ze een zeer mooi en goed lichtbeeld geven!!

Dat zijn osram leds, is misschien ook wel wat voor jou :thumbup

@michiel026 wrote:@OpelRobin wrote:@corsa14slow wrote:oh, dan laat ik het klokkie mooi zitten ;)

kijk is op marktplaats of op het forum staan ze vaak ook en op sturen is denk ik goed koper als dan datje der heen rijdt ;)

Oke, zal vast goedkoper zijn idd!

Zal wel ff rond kijken dan, bedankt voor de tip ;)

Oke, het gaat natuurlijk om het mooiste lichtbeeld!

Daar kies ik dan zeer waarschijnlijk ook voor :thumb

Ben benieuwd naar het resultaat :thumbup

Terug
Naar boven