@waltwalt500 wrote:@wim-v6 wrote:Golfje IV gepest met de Combo, Zeer verbaasde blikken, maar dat mag ook wel, een gare Combo, tegenwoordig met 1 witte achterdeur (de Combo is blauw), en Xenon in Lens lampen, origineel opel LM 15inch eronder, en een hoop herrie en lekker inloopt op je golf is ook Raarrr!!
wel leuk, hun helemaal afremmen om te kijken of hun vermoeden echt waar was haha...
willem
hoezo hun helemaal afremmen om te kijken of hun vermoeden echt waar was?
komen er turbovlammen uit je demper dan?
(Je bent toch wel een beetje een bijdehand af en toe, met je opmerkingen.)
zal eens omschirjven waar ik op doel, misschien begrijp je het dan...
Nope, Je verwacht niet dat een gare 98er Combo zo RAP is als de mijne, en daarom gingen even kijken wat voor auto het Exact was. zo van HUH haha...
> De combo kort omschreven:
- Roest Dakspoiler (kwaal)
- Lak verweerd, met tekst die er ooit op heeft gestaan goed zichtbaar (Point-S Reifen Franzke (bandenboer uit duitsland)
- 1x witte achterdeur
- uitlaat afgezaagd en komt voor het linker achterwiel onder de auto vandaan
- angel eyes (ABM) met Xenon erin
- Doorgekoppelde achterverlichting (4x acherlicht 5x remlicht)
- Zwaailamp op dak
- 2x dakknippers
- 15ich Astra-F2 GSi velgen eronder
- Astra-GSi remmen op de vooras
- getunde 1.6 16V onder de motorkap (incl korte bak van de corsa-GSi)
=========================================================================================
> Turbovlammen wat zijn dat??? nog nooit van gehoort, alleen terugslag vlammen, en verranden van onverbrandde benzine resten in de uitlaat (zie je vaak bij Rally auto's) dat kan bij zowel Turbo als NA motoren...
daar had ik dan weer last van bij mijn Ongeblazen Corsa-A GSi welke geheel origineel was (zonder kat uitvoering zonder eindddemper).
Willem