• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan

De kabelboom van de rekord nagelopen (opgeknapt), nu nog even een brandstofrelais zoeken, en hopen dat hij dan ook weer gewoon op benzine loopt. Gelijk ook maar even nieuwe bussen besteld voor de voorwiel ophanging.

Gisterenavond het afwateringssysteem vanuit de parafan, dat ik bedacht heb, geupgrade met slangen met een dikkere diameter. Ipv 3 mm nu 10 mm. Dat past nog precies door het onderste gat van de driehoek. Nu kan het elke stortbui aan.

Gisterenavond het afwateringssysteem vanuit de parafan, dat ik bedacht heb, geupgrade met slangen met een dikkere diameter. Ipv 3 mm nu 10 mm. Dat past nog precies door het onderste gat van de driehoek. Nu kan het elke stortbui aan.

vandaag de laatste hand gelegt aan de muur

hij is eindelijk op hoogte

ophoogte2.jpg

ophoogte1.jpg

morgen gaan we beginnen met de balklaag

foto`s volgen :thumb

vandaag de laatste hand gelegt aan de muur

hij is eindelijk op hoogte

ophoogte2.jpg

ophoogte1.jpg

morgen gaan we beginnen met de balklaag

foto`s volgen :thumb

Daar kunnen straks zeker 2 oldies in !!! Dus Hans, straks nog een Monza naast je Commo, en je bent helemaal de man !! :jerry

By the way, blijft het aan de voorkant open? Geen deur(en)?

Daar kunnen straks zeker 2 oldies in !!! Dus Hans, straks nog een Monza naast je Commo, en je bent helemaal de man !! :jerry

By the way, blijft het aan de voorkant open? Geen deur(en)?

nou rinus weet niet of ik een 2 e oldie erbij voor elkaar krijg met moeders de vrouw :hmmz

de voorzijde word straks afgesloten met 2 naar buiten draaiende deuren gemaakt van hardhout :thumb

nou rinus weet niet of ik een 2 e oldie erbij voor elkaar krijg met moeders de vrouw :hmmz

de voorzijde word straks afgesloten met 2 naar buiten draaiende deuren gemaakt van hardhout :thumb

@hans-01 wrote:nou rinus weet niet of ik een 2 e oldie erbij voor elkaar krijg met moeders de vrouw :hmmz

Gelukkig heb ik met het eerste geen problemen mee. Lena wil straks een A2 kopen (is ze helemaal verliefd op), maar de Kadett gaat niet de deur uit. Dat heeft ze al gezegd. Want het is "haar kadettje". Dus ze wordt langzamerhand net zo autogek als ik, wat dat betreft. :D :D :D

Mooi, dat je er deuren inzet. Voorkomt inkijk, en als je klussen wil, kan je dat windvrij doen. :thumb

Vandaag en morgen wordt het puik weer, dus de Monza lekker naar buiten getrokken, Tank volgegooid, en lekker binnendoor door de polder op en neer naar m'n werk. Daar doen we het voor. :D :D :D

Terug
Naar boven