• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan

@rinus de boer wrote:Hahahah, leuke ervaring, mario. Als hij het biedt voor de mijne, mag tie hem hebben.

volgens mij weet ik dan wat er in jou garage komt te staan........635CSI??

Er zijn wel meer mensen die zoiets zeggen natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat ik er natuurlijk niks meer van hoor.

dat is inderdaad een leuke ervaring mario!

helaas pakt zo'n ervaring bij ons minder uit. zie je je auto terug en dan schieten de tranen in je ogen. hoe ze dan zo'n mooie auto behandelen. :puke

me pa heeft voor paar jaar geleden zijn kadett C city met een 2.8GSE blok verkocht voor goed geld. en maandje later zag dat ding er verschrikkelijk uit. en dan praat ik over: uitlaat door de bodem heen leggen. gaten in het ijzer knippen om er vervolgens doodleuk dikke bixen in te plaatsen. dan denk ik; doe het dan gewoon goed en ga niet op de beunhaas manier met zo'n auto om.

nu heeft pipo hem in bezit en heeft er gelukkig weer iets moois van gemaakt. complimenten!

dat is inderdaad een leuke ervaring mario!

helaas pakt zo'n ervaring bij ons minder uit. zie je je auto terug en dan schieten de tranen in je ogen. hoe ze dan zo'n mooie auto behandelen. :puke

me pa heeft voor paar jaar geleden zijn kadett C city met een 2.8GSE blok verkocht voor goed geld. en maandje later zag dat ding er verschrikkelijk uit. en dan praat ik over: uitlaat door de bodem heen leggen. gaten in het ijzer knippen om er vervolgens doodleuk dikke bixen in te plaatsen. dan denk ik; doe het dan gewoon goed en ga niet op de beunhaas manier met zo'n auto om.

nu heeft pipo hem in bezit en heeft er gelukkig weer iets moois van gemaakt. complimenten!

@bettus accu wrote:dat is inderdaad een leuke ervaring mario!

ja dat zou ik ook helemaal niet leuk vinden als zoiets gebeurd.

Maar Melvin ik weet wel zeker dat ik niks meer hoor.

Hij was wel een liefhebber, maar 11.000 euro is wel heel erg veel geld natuurlijk.

En als ik eerlijk ben wil ik de wagen niet kwijt, soms denk je het wel even, als je je ergens aan irriteert bijv.

maar als je dan lang nadenkt wil je hem toch weer liever houden.

@bettus accu wrote:dat is inderdaad een leuke ervaring mario!

ja dat zou ik ook helemaal niet leuk vinden als zoiets gebeurd.

Maar Melvin ik weet wel zeker dat ik niks meer hoor.

Hij was wel een liefhebber, maar 11.000 euro is wel heel erg veel geld natuurlijk.

En als ik eerlijk ben wil ik de wagen niet kwijt, soms denk je het wel even, als je je ergens aan irriteert bijv.

maar als je dan lang nadenkt wil je hem toch weer liever houden.

@charlois wrote:

op zich een aardige zak met geld maar een volledig gerestaureerd exemplaar is dat best waard! en dat is die van jou ook toch?

@charlois wrote:

op zich een aardige zak met geld maar een volledig gerestaureerd exemplaar is dat best waard! en dat is die van jou ook toch?

@charlois187 wrote:@rinus de boer wrote:Hahahah, leuke ervaring, mario. Als hij het biedt voor de mijne, mag tie hem hebben.

Er zijn wel meer mensen die zoiets zeggen natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat ik er natuurlijk niks meer van hoor.

Spijker op z'n kop, Mario !!

En ja, wat sommige mensen dan weer doen je met ex-auto, waar jezelf zo veel liefde en tijd in hebt gestoken.......Kan je beter eigenlijk maar niet weten.

Ik weet nog wel, toen ik mijn 2de Manta verkocht (die had ik helemaal met pijn en moeite teruggebouwd naar een GSI origineel) en ik zag per ongeluk de auto 6 maanden later. Toen zag de Manta eruit als een kippenhok. Helemaal verrampeneerd. Dat deed wel pijn. Beter om je auto maar te verkopen aan iemand die in een andere hoek van Nederland woont, als waar je zelf woont. Of het moet het liefhebber zijn natuurlijk. Dan is het weer iets anders.

@charlois187 wrote:@rinus de boer wrote:Hahahah, leuke ervaring, mario. Als hij het biedt voor de mijne, mag tie hem hebben.

Spijker op z'n kop, Mario !!

En ja, wat sommige mensen dan weer doen je met ex-auto, waar jezelf zo veel liefde en tijd in hebt gestoken.......Kan je beter eigenlijk maar niet weten.

Ik weet nog wel, toen ik mijn 2de Manta verkocht (die had ik helemaal met pijn en moeite teruggebouwd naar een GSI origineel) en ik zag per ongeluk de auto 6 maanden later. Toen zag de Manta eruit als een kippenhok. Helemaal verrampeneerd. Dat deed wel pijn. Beter om je auto maar te verkopen aan iemand die in een andere hoek van Nederland woont, als waar je zelf woont. Of het moet het liefhebber zijn natuurlijk. Dan is het weer iets anders.

@bananenbennie wrote:@charlois wrote:

Er is idd een berg geld in de wagen gegaan om hem in deze topstaat te krijgen.....maar dat neemt niet weg dat euro 11.000 wel een berg geld is natuurlijk :thumbup

@bananenbennie wrote:@charlois wrote:

Er is idd een berg geld in de wagen gegaan om hem in deze topstaat te krijgen.....maar dat neemt niet weg dat euro 11.000 wel een berg geld is natuurlijk :thumbup

Weg doen voor 11K en gelijk een nieuwe maken of 1 uit DE importeren die nog super strak is:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...e&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...e&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...eFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit zijn voorbeelden van een goede basis (hopenlijk) begin aub niet over die velgen staan niet mooi of net wat..Voor 11k weg doen en dan wat terug komen en naar je wens bouwen is nooit slecht,

Weg doen voor 11K en gelijk een nieuwe maken of 1 uit DE importeren die nog super strak is:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...eFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit zijn voorbeelden van een goede basis (hopenlijk) begin aub niet over die velgen staan niet mooi of net wat..Voor 11k weg doen en dan wat terug komen en naar je wens bouwen is nooit slecht,

Vandaag de aanjager gewisseld van de rekord. Nu eindelijk van het gepiep af.

Nu marktplaats en ebay afzoeken naar wat kleine interieur delen (plastic wat voor het parafaan zit, en kofferbak bekleding voor een station)

Gisteren LE jetronic injectoren voorzien van nieuwe slangen,en ook nieuwe slangen tussen de bochten gezet,alles mooi op maat gemaakt op een oud inlaat spruitstuk..

Vandaag de injectoren geplaats op mijn L jetronic systeem,ik heb ook de voorschakel weerstanden der tussen uit gegooit,en de kabels door verbonden 4 naar 1 en 2 naar 1..

Nu rij ik injectoren die op 2.5 bar werken,ik heb der nu 3 bar druk opstaan...

Ik moest de injectoren vervangen die waren nl naar de klote door benzine met 25% diesel te tanken ik kannen waar lijmzaad olie inzat....Ik weet niet wat der voor gezorgt heeft dat de injectoren niet meer werkte,maar nu loopt ie weer netjes op benzine na ruim een half jaar op LPG te hebben gelopen..

Het Kadettje van de vrouw gisteren naar de APK gebracht. Liep er weer in ene keer door. Het beestje is al weer 30, dus de APK zit er weer voor 2 jaar op.

Terug
Naar boven