• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

@Punch wrote:@reneNL wrote:Afspraak gemaakt bij KCP stage 2 tune 200pk 420NM en dpf off en egr off en blindplaatje ervoor!!!

Breng je geld beter ergens anders heen in plaats van naar die Kloothommels wat een Waardeloze hut bij die zakkenvullers in Oisterwijk :thumbdown :thumbdown :thumbdown

Je bent de eerste die ik negatief hoor over hun. Is dit gebasseerd op 1 negatieve ervaring?

Vandaag een 2de set Hertz (compo) speakers gekocht voor de GTS,

Nu nog op zoek naar een digitale audio processor en een monoblok versterker :-)

K moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevrede ben over kcp, k heb Pieter op Whatsapp en met elke vraag omtrent me auto kan ik bij hem terecht.

Goedkoop is het niet maar voor de service en kwaliteit die ze leveren is dat het zeker waard.

Voor de signum..

Decat pijp om nu ook de 1e cat te verwijderen.

2dta9ol.jpg

Ben benieuwd wanneer deze binnenkomt.

Nieuwe (wederom originele Opel) accu geplaatst, elke 3,5 tot 4 jaar heeft deze GTS een nieuw exemplaar nodig. Zijn meer GTS 2.2i 16V rijders met die ervaring ?

Update 10/04: ligt niet aan de accu, d'r zit een lekstroom in (na 30 km zelfs geen stuurbekrachtiging meer, dan heb je kracht nodig om een bocht om te komen ;) )

@Timothydevisser wrote:K moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevrede ben over kcp, k heb Pieter op Whatsapp en met elke vraag omtrent me auto kan ik bij hem terecht.

Goedkoop is het niet maar voor de service en kwaliteit die ze leveren is dat het zeker waard.

Wil het hier wel onder bouwen maar heb daar zelf eigenlijk helemaal geen zin in als jullie Pieter en Kazimir zo goed kennen vraag hun dan eens wat er bij mij fout is gegaan en waarom ze me tot op de dag van vandaag nog steeds niet gebeld of gemaild hebben kijken met wat voor een antwoord ze komen.

En nee ik ben zeker niet de Enige maar misschien wel de Enigste die hier op t forum zijn mening durft te geven .

Ze gaan alleen voor de vlugge euro,s en als er echt grote problemen zijn zullen ze alles uitzoeken duwen vlug enkele honderden euro,s in de zak en laten je verder niks meer horen dat is KCP ten top.

Maar wie weet wat ze jullie vertellen over mij vraag maar na en post het hier maar eerlijkheid duurt toch het langst :thumb

@reneNL wrote:Afspraak gemaakt bij KCP stage 2 tune 200pk 420NM en dpf off en egr off en blindplaatje ervoor!!!

Breng je geld beter ergens anders heen in plaats van naar die Kloothommels wat een Waardeloze hut bij die zakkenvullers in Oisterwijk :thumbdown :thumbdown :thumbdown

@corsabc20xe wrote:Kan je dat ook onderbouwen punch

Heb hieronder wat geschreven hoop dat ik na je bezoek wat meer weet misschien vertellen ze tegen jou wel een mooi verhaal over mij hoop dat je dit dan hier netjes post dan kunnen we kijken of ze eerlijk tegen je zijn geweest maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Ben benieuwd :thumb

@Punch wrote:@reneNL wrote:Afspraak gemaakt bij KCP stage 2 tune 200pk 420NM en dpf off en egr off en blindplaatje ervoor!!!

Je bent de eerste die ik negatief hoor over hun. Is dit gebasseerd op 1 negatieve ervaring?

Kom je nu pas mee :p

Ik ga dit even testen. Mocht het niet bevallen dan weer op zoek naar iets anders. Het leer wordt nu best wel droog in de auto, dus echt even behandeling nodig.

K moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevrede ben over kcp, k heb Pieter op Whatsapp en met elke vraag omtrent me auto kan ik bij hem terecht.

@Timothydevisser wrote:K moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevrede ben over kcp, k heb Pieter op Whatsapp en met elke vraag omtrent me auto kan ik bij hem terecht.

Wil het hier wel onder bouwen maar heb daar zelf eigenlijk helemaal geen zin in als jullie Pieter en Kazimir zo goed kennen vraag hun dan eens wat er bij mij fout is gegaan en waarom ze me tot op de dag van vandaag nog steeds niet gebeld of gemaild hebben kijken met wat voor een antwoord ze komen.

En nee ik ben zeker niet de Enige maar misschien wel de Enigste die hier op t forum zijn mening durft te geven .

Ze gaan alleen voor de vlugge euro,s en als er echt grote problemen zijn zullen ze alles uitzoeken duwen vlug enkele honderden euro,s in de zak en laten je verder niks meer horen dat is KCP ten top.

Maar wie weet wat ze jullie vertellen over mij vraag maar na en post het hier maar eerlijkheid duurt toch het langst :thumb

@corsabc20xe wrote:Kan je dat ook onderbouwen punch

Heb hieronder wat geschreven hoop dat ik na je bezoek wat meer weet misschien vertellen ze tegen jou wel een mooi verhaal over mij hoop dat je dit dan hier netjes post dan kunnen we kijken of ze eerlijk tegen je zijn geweest maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Ben benieuwd :thumb

Terug
Naar boven