• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Eindelijk weer de zomerwielen er onder gedaan en 4x4 zekering terug, kon aan d'r merken dat ze er gelijk weer flink goede zin in had :D Meteen even een algehele voorjaarscontrole gedaan en geconstateerd dat de volledige remmerij aan de achterkant wel eens vernieuwd mag worden inclusief handremsegmenten.. als het eind dit jaar eenmaal zover is meteen de dikke pot van de schijven zwart laten poedercoaten zodat het wat mooier staat.

En niet te vergeten een prachtige zo goed als nieuwe tellerbak overgenomen :wors

weer verder gegaan met de achteras van de kadett.

en me zelf een brandblaar bezorgd op mijn voet.

tijdens het flexen heeft mijn broek vlam gevat.

Niet met of aan, maar heb vanmiddag voor mijn auto een afspraak gemaakt voor woensdag ochtend meteen om 8 uur voor een lek -en compressietest, wil toch liever even zeker weten dat de motor zelf nog steeds gezond is.

Het beestje gewassen, inlaatslang er af gehaald, oude keiharde aangekoekte rommel er vanaf gestroopt en weer terug gezet, glimt nu tenminste weer een beetje.

tijdje naar gekeken in het zonnetje. sigaretje er bij:D genieten

vandaag of morgen haal ik de kadett weer voor de dag. heb er al 3 maand niet meer mee gereden. (pekeltroep)

heel veel vloeken om de uitlaat los te krijgen (einddemper + middendemper) van mijn astra f.. Nu eindelijk los, tijd om alles terug in elkaar te bouten word het weer donker.. :hmmz

Ik heb vandaag ten bate van het spaarproces voor mijn auto 2 nieuwe binnen -en buitenbanden plus velglint voor mijn fiets gekocht die amper 8 jaar in de schuur stond te verstoffen, gelijk ff een rondje willen maken maar toen ik aan het eind van de straat een Porsche 997 Turbo van 5Star Performance tegen kwam maar gelijk weer omgedraaid :o

Gisteren de auto naar de dealer gebracht om de airco te laten repareren, word vandaag gevuld en vanavond haal ik hem weer op. :D

na 480 kilometer gereden te hebben weer eens 41 liter (VOL) in de Vectra getankt voor veel te veel geld uiteraard.. (Gloeiende 1,435/liter)

Willem

m'n golfplaat geschuurd.

straks nog maar eens hier en daar wat plamuur op zetten, en dan is 'ie bijna klaar voor de roller :afro

iemand hier die nog een setje 14'' 4x100 opel/vw staal heeft liggen?

evt te ruil tegen een set 15'' 4x100 ET39 opel staal (5weken gebruikt, nieuw dus)

Terug
Naar boven