• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Vanochtend....

idee'tje gevonden op de motorstoring.. elke keer als ik vrijwel direct weg rij, en hem niet volledig laat opwarmen valt hij uit en start hij vrijwel tot niet!

voortaan mijn ochtend schema,

-op staan , klaarmaken van mijzelf

-auto starten en warm draaien

10 minuten auto even wassen, velgjes cleanen

-wegrijden richting werk:jerry

In mijn eigen auto alleen gereden omdat het een echte Opel is...

Op het werk ff een 3.2V6 uit een Antara gelepeld... omdat het geen echte Opel is en deze dus wel kapot gaan :P

Heb de uitlaat van de Manta zespitter voorzien van een X-pipe van Simons in de voorste uitlaatpijpen en een andere einddemper gemaakt met mooie dikke Sebring eindstukken rond 102 mm.

Die eindstukken zijn echt dik, en het geluid is helemaal naar m'n zin, de Echte Opel ZespitterSound!!

Gisteren gewassen en vandaag de ruiten schoongemaakt en voorzien van een laagje anti-rain :)

Ziet er weer blinkend uit :)

Ruiten zijn van binnen ook zo schoon dat m'n telefoonhouder er aan blijft hangen zonder de zuignap nat te maken :D

nog meer pakketjes ontvangen,lijkt hier wel weber fabriek:P ligt over al door de woonkamer en keuken:P:P

je meot je zooi eens opruimen:jerry

gisteren gereden na me werk en toen was t boem.. kadet is total loss :(:(:(:(.. zie kadet topic voor foto's

zo na zeewolde en de kadet leeghalen !!

Ik ga vandaag me corsatje wassen,heb het pas gedaan maar wij hebben gisteren hier in lelystad-haven de as wolk over ons heen gekregen:(

Mijn schone autootje is dus helemaal vies,als je je vinger er overheen haalt komt de zwarte gruis ervan af

Nog meer mensen hier die de wolk over hebben gehad???Schijnt niet overal zichtbaar te zijn geweest,was wel raar om te zien,pik en pik zwart alsof er zo een giga onweersbui los kon barsten en 5 min later was alles weer weg en scheen de zon weer vollop!:cool:

origineel gepost door miriamasd

Ik ga vandaag me corsatje wassen,heb het pas gedaan maar wij hebben gisteren hier in lelystad-haven de as wolk over ons heen gekregen:(

Mijn schone autootje is dus helemaal vies,als je je vinger er overheen haalt komt de zwarte gruis ervan af

Nog meer mensen hier die de wolk over hebben gehad???Schijnt niet overal zichtbaar te zijn geweest,was wel raar om te zien,pik en pik zwart alsof er zo een giga onweersbui los kon barsten en 5 min later was alles weer weg en scheen de zon weer vollop!:cool:

In Emmeloord geen last gehad (gisteren overdag)

In Bunschoten ook niet.

remmen achter beter afgesteld, gewassen, en klaverblad velgjes gekocht.

binnenkort nieuwe uitlaat eronder hangen. hij is nu echt lek

koppelings kabel gesteld, druklager blijft rammelen:argue, webers afgesteld, rondje wezen trappen.

Verder het onderkantje nog even bekeken, chassis is nog wel waardig voor een 400 project;)

Kruiwagen vervoer in mn Calibra, ooit een 1 meter spoiler gezien????

Kofferdeksel kon niet dicht en de gasveren zijn sterker dan de zwaarte kracht.

gister het standaard frontje in mn middenconsole in mn astra vervangen voor een wortelnoten versie van irmscher.

nu de pookknop nog.

Geplamuurd en geschuurd totdat ik een ons woog :P

dsc0275q.jpg

Terug
Naar boven