• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Lifehammer gekocht, in de mooie kleur ROZE :wub

52001802_1_large.jpg

Ruitenwisser vloeistof *antivries* bijgevuld! Zingt: ' I don't need a man! ' Lalala!

Ramen weer schoongemaakt en er iets over gelegd zodat ik morgen niet hoef te krabben :wub

Vandaag de koplampen er weer op gezet, nu nog de bumpers, voorspoiler, klepje voor tankdop, grille, spiegels, ruitenwissers en achterlichten.

ff andere versterker in men auto gezet, maar nu doet men audio nog niets..:swear ook zit er nu een ruis door men speakers

toen maar ff achter men radio gekeken of daar alles nog in orde was, alles prima en nu doet men auto klok/tijd/datum het niet meer:(

strax maar weer ff kijken, zucht:P

middendempervervanger gemonteerd, alleen past nu me einddemper niet meer goed:fy1 dus moest zonder einddemper rijden naar huis :afro sorry voor de overlast :P

Originally posted by OpelRoos

Ruitenwisser vloeistof *antivries* bijgevuld! Zingt: ' I don't need a man! ' Lalala!

Ramen weer schoongemaakt en er iets over gelegd zodat ik morgen niet hoef te krabben :wub

met dit droge vriesweer hoef je tog niet te krabben?? ik kan smorgens zo in stappen en vertrekken en nee ik sta niet in een garage gewoon buiten

Vandaag niks met de auto gedaan. Zelfs niet er in gezeten.

Waarom toch een berichtje? Omdat ik vandaag twee pakjes met spullen binnengekregen heb :)

Allereerst een spoiler van een Ascona B/C, verkregen bij onze waarde mede-forumgebruiker AsconaC. (nogmaals dank! :) )

Als tweede een pakketje vanuit het verre oosten met de volgende inhoud:

- Derde remlicht, 40 leds breed, met knipperlichtfunctie en alarm mode

- 2x H4 90watt Ultrawhite koplampen (ja ik weet het, teveel watt, lekker boeie! :P )

- 4x Festoon binnenverlichting lampjes, maar dan met 10 heldere leds.

- Setje pedaal covers van geborsteld metaal en rubber-inserts (antislip)

Ik zal later nog even wat plaatjes schieten ;)

Bloody bloody!

Ik wil net weg om even de wagen uit te laten lijnen, starttie niet...

Draai het contact om en de startmotor draait net 1 keer rond en sterft dan weg...

Accu heeft wss last van de kou. Heb em even er uit getrokken en bij de kachel gezet. Nu even de oplader erbij zetten en dan hoop ik dat de indicator snel van zwart naar groen veranderd...

Ik moest wel krabben hoor! :o

Vanochtend kwam ik in de keuken zie ik opeens een spiegel liggen.. De rechter buitenspiegel van mijn Corsa om precies te zijn. Ik denk :wtf waarom ligt die daar? En zit die niet gewoon vast aan mijn auto?! :swear

Geen briefje, niks. Ik dacht zet de auto op de oprit, staat hij veilig. Altijd ver weg van de auto van de buren zodat er geen deur tegen aan kan klappen..

Hierdoor kon mijn pa niet langs mn auto (aan beide kanten) met de vuilnisbak, hij dacht toen ik klap die spiegel wel even om.. KRAK, stond ie daar met mijn spiegel in zn handen.. Verrekte mongol!

Gelukkig is hij vanochtend gelijk gefixed door mn neef, helemaal voor niks! :wub

Nieuwe velgen besteld,

Schroefset besteld,

en andere dempert gekocht:cool:

moet alleen een week op de velgen wachten, komen uit Italië

gereden...gereden.. nog een stukje gereden... lampen aan gezet, klap op een van de lampen gegeven die steeds weigert om ook te werken.... weer gereden,,,

Leren deurpaneel proberen te redden met een trucje wat ik ergens op het net gevonden heb maar ben met een volledig kaal getrokken paneel geëindigd wat vervolgens linea recta naar de stoffeerder gegaan is met de vraag of hij er iets mee kan :(

Vandaag even de wagen afgetankt en de emblemen aan de achterkant er af gehaald.

Nog niet helemaal klaar met de emblemen. Moest ophouden omdat eten klaar stond en na het eten was het aan het regenen :/

Naja, tis iig grotendeels weg. Morgen verder...

Terug
Naar boven