• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

vandaag weer druk bezig geweest met de corsa! allereerst losliggende kappen weer allemaal in de auto gemaakt, ( lagen los om de vloerbedekking te laten drogen :mrgreen: )

toen begonnen met het middenconsole.. alles eruit, van alles veranderd waar ik me toch wel aan stoorde! oa de parrot..

daarna nog ff de auto gestofzuigt.. van binnen gewassen, ramen van binnen en buiten gewassen! en toen m`n nieuwe matten er in gelegd, maakt het geheel weer netjes af!

oude situatie!

28092009127.jpg

28092009131.jpg

nieuwe situatie!

13062010085.jpg

13062010086.jpg

13062010090.jpg

parrot microfoon weg gewerkt, en parrot ook dus weg uit het middenconsole!

13062010087.jpg

13062010088.jpg

ik heb bij hem gezeten en er na gekeken en gepraat.

en onder tussen alle bouten en moeren en rotzooi gesorteerd.

en naar de radio geluisterd.

lekker samen bezig geweest in het hok.

Pakketje naar het postkantoor gebracht en de pimp uitgehangen. Multi tasking is dus niet alleen voor vrouwen.:angel:D

Het ziet er zomaar naar uit dat ik volgende maand de eerste delen voor restauratie van mijn auto kan gaan kopen :o

Spaargeld voor de vakantie staat nu op zo'n €2600 wat nog 400 verwijderd is van het bedrag dat ik nodig heb, met het loon van volgende maand erbij verwacht ik 1 achterscherm te kunnen kopen en daarnaast de VMAX waste gate actuator en een nieuwe Amal valve :wors

Heb men Passat vandaag weer flink de sporen gegeven.. en de A50 van apeldoorn naar zwolle en weer terug schoongeveegt.. vooral de linkerbaan.

Afgelopen zaterdag m'n Manta voorzien van z'n L-Jetronic systeem met verstelbare benzinedrukregelaar en z'n normale verdeler met al die antieke zooi zoals, vervroeging met veertjes, gewichtjes, vacuumpot e.d. weer teruggezet!

*Hitte bestendig rammelblikje van spruitstuk vast gezet

*Lamme uitlaat rubbers vervangen

*Wiel kruis sleutel krom getrokken op een paar wielbouten

die nog steeds vast zitten:wtf

Lijkt wel of ze die met Vliegtuigen Locktite hebben vast gekit:swear

getsie allemaal van die zwarte fram filters, voor die paar euri minder gewoon naar de dealert en een mooi wit opelfiltertje:P:P:P:P:jerry:jerry

Vanavond lekker een stukkie aan het gassen geweest! :D Waaaaaaaaaaabrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooo Vrrrroooooooooaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! :wors

Vandaag een mooie CTEK XS 4003 acculader geleverd gekregen op het werk voor de accu van mijn auto, staat nu heerlijk te brommen op de bulk charge stand :angel Daarna nog een paar standen en hij springt vanzelf op maintenance.

carb revisie set ontvangen versnellingspookhoes ontvangen. veiligheidsrelais voor lpg ontvangen. nu even sparen, en volgende maand weer bestellen. ondertussen sparen voor een dikke boete

motorflush, olie, bougies, rotor verdeler, kabels, & brandstoffilter gehaald voor m'n golf...

tering wat zijn die 16v onderdelen duur :cry vooral de kabels...

zo maar eens aan 't beutje beginnen.

Terug
Naar boven