asconahobbyist
Woont hier bijna
Nou,vandaag een flinke rit gemaakt (280 km heen en weer) en moet toch zeggen dat 80% van de asfalttokkies in een VAG product reden,hoevaak ik vandaag in mn binnenspiegel al van heeeeel dichtbij een VW logo of audi ringen heb gezien.......... en dan had ik in de 120 km/u ruim 140 op de teller en haalde ik hele ritsen auto's in dus naar rechts ging niet.Valt ook op de de meesten geen richtingaanwijzers hadden,grootlicht daarentegen doet het prima.
EN ik wil zeker niet belerend overkomen maar als ze met een teringgang aankomen en op een halve km afstand al beginnen te seinen kunnen ze van mij verkolen en laat ik het inhalen allemaal wat langer duren,opzouten,de weg is niet alleen van hun.
Overigens ben ik het er mee eens dat de renault megane goede runner up is in de rangorde van verkeersetters.
EN ik wil zeker niet belerend overkomen maar als ze met een teringgang aankomen en op een halve km afstand al beginnen te seinen kunnen ze van mij verkolen en laat ik het inhalen allemaal wat langer duren,opzouten,de weg is niet alleen van hun.
Overigens ben ik het er mee eens dat de renault megane goede runner up is in de rangorde van verkeersetters.