@TedMechanic wrote:@soepkiepe wrote:
als ik in africa ben voel ik me toch ook niet gelijk gediscrimineerd wanneer ik iets zie wat met wit te maken heeft?
Nee, maar de witte bevolking is nou eenmaal altijd de gene geweest die de macht had. En als je macht hebt, voel je je nu eenmaal minder snel gediscrimineerd. En nog steeds. Er sterven in Afrika veel meer mensen door hongersnood dan ebola. Maar aangezien rijke blanke mensen niet dood kunnen gaan aan honger, wordt daar minder aandacht aan besteed in de westerse media.
Maar goed, we kunnen Zuid Afrika er ook nog wel even bij halen. Waar Nederlanders gingen wonen en zich keurig aanpasten aan de cultuur daar.
en nu proberen de "buitenlanders" de rollen om te draaien dus??
door nu de macht te pakken? beginnende met zwarte pieten als discriminatie te zien?
dit is nog maar het topje van de ijsberg.
kijk eens hoeveel reacties je voorbij ziet komen van twitter of facebook of welke social media dan ook dat er daar "buitenlanders" zeggen dat ze nederland uiteindelijk toch wel overnemen.
stom genoeg zijn er geen nederlanders die tegen zoiets aangifte doen.
onthoud wat ik gezegd heb, je geeft ze een vinger, ze nemen je hele hand,indien mogelijk zelfs beide handen.
als je ze nu hun zin geeft met dit komt er over een tijdje wel weer wat anders waar ze op hun manier last van hebben.
heb verder ook niet echt een hekel aan buitenlanders al zal het misschien zo over komen, maar heb wel mijn mening er over