Ik zit een beetje te dollen hoor, ik heb ze niet voor jan met de korte achternaam veranderd, alleen wil ik naast een stabieler liggend blok geen enkele toename in geluid. Dat is denk ik al uniek in de tuning kringen, want de meesten kan het niet genoeg herrie maken.... Met de originele Kadett steunen werd het rubber bij de motor zijde al geplet tot de bodem. Met deze hangt hij heerlijk stabiel er in. Ik heb een keertje tot ergernis van de koppeling iemand even met een peutje gas en auto op de handrem gekeken of er veel beweging in zat, maar dat viel erg mee.
Het rubber aan de achter zijde op de foto is trouwens nog gewoon een vectra XE rubbertje, die van de 4x4 is bijna dubbel zo dik rubber. Die komt er over niet al te veel tijd op, want ik ga een F28 monteren en op z'n tijd een mooi turbo blok opbouwen van mijn oude XE motor.
Het rubber aan de achter zijde op de foto is trouwens nog gewoon een vectra XE rubbertje, die van de 4x4 is bijna dubbel zo dik rubber. Die komt er over niet al te veel tijd op, want ik ga een F28 monteren en op z'n tijd een mooi turbo blok opbouwen van mijn oude XE motor.