• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat zijn jullie TOP snelheiden

origineel gepost door astragsi

KNIP

Audi A8 2003 4.0tdi 280km/h

Die zwarte !?

Want die heb ik toen voor een korte tijd bij jou zien staan

*kwijl kwijl*

opel kadett cabrio c16nz 75 PK 190 op teller

zelfde opel kadett cabrio c20ne 211 op teller (zat nog meer in maar moest afremmen)

opel corsa a sedan 20seh geen iedee iedergeval 200 + want liep de telle uit!

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Geweldig altijd :wors

Er zullen er ongetwijfeld veel wel degelijk deze snelheden hebben gereden, echter een groot aantal ook niet.

Ik zeg, foto der bij (zoals een aantal hebben gedaan)

Ook lekker veilig.

Rijden en een foto maken.

Je zal het maar moeten geloven en degene die zomaar wat invult houdt alleen zichzelf maar voor de gek :hmmz

origineel gepost door cornel

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Geweldig altijd :wors

Er zullen er ongetwijfeld veel wel degelijk deze snelheden hebben gereden, echter een groot aantal ook niet.

Ik zeg, foto der bij (zoals een aantal hebben gedaan)

Ook lekker veilig.

Rijden en een foto maken.

Je zal het maar moeten geloven en degene die zomaar wat invult houdt alleen zichzelf maar voor de gek :hmmz

met zo'n snelheid ga ik echt geen foto's maken:hmmz

ik wil men auto wel langer houden:P

(mijn vrouw/navigator:P heeft men foto gemaakt):thumbup

Ik dacht precies hetzelfde :P met een hoge snelheid moet je echt elke seconde opletten want met 1 klein foutje kan al iets ergs gebeuren dan.

Ik heb ook wel eens geprobeerd foto te maken maar vind dat gewoon niet veilig.

Volgeladen vanaf Italie op de Autobahn met m'n 2.2:

Zat op 5500 tpm maar na die foto werd mij toch vriendelijk verzocht wat rustiger aan te doen:D

Ze viel daarna niet meer in slaap;)

gr

Danny

origineel gepost door DCAT

Met de veccie B v6 juist terug van de chipper in duitsland ( 250 op de teller ) , was nog aat gaan, maar maat van me kreeg schrik en moest gas minderen zei ie. lol :wors

Kan je misschien je chiprapport en testbank sheet scannen of fototje maken en hier posten ? denk dat er erg vele in geintereseerd in zijn, waaronder ikzelf :) :jerry

Handbak uiteraard. Urm, maar nee mijn top nog niet gereden. Wel op het kleine stukje bij eindhoven Leenderheide naar afslag 34 Heeze ( waar ik woon ) de 230 aan getikt, maar er was nog ruimte. maar ik moest mijn afslag halen :)

Ps, Zeg maar Mel, Melvivio is mijn username, maar mijn eigenlijke naam is Melcher :)

Met Mijn Vectra haal ik altijd de 255 (navi) wel, bij een beetje doorzetten kan ie goed over de 265 komen.

dat duurt wel effe trouwens

Let wel deze is geheel origineel.

Met powerfilter ben ik alle vorm van snelheid kwijt, zo ook met een 98 of 101 octaan brandstof.

hierbij kom ik niet meer over de 235km.u

Willem

Ja heb verder ook nog geen aanpassingen gemaakt, Behalve dus alles laatst goed schoon gemaakt, grote beurt gegeven, en injectoren gereinigd. En dat merk je wel :)

ik doet er lekker niks meer aan dan om de 8000km de olie en filter vervangen, en interieurfilter

* als het nodig is overige filters vervangen.

Gasklep reinigen, stappenmotor reinigen.

Egr is afgedopt, dat scheelt een hoop inlaat vervuiling.

Zo bljft ook de uitlaat gelijk schoon vanbinnen:

Dagjebijrallyastra019.jpg

Willem

origineel gepost door wim-v6

ik doet er lekker niks meer aan dan om de 8000km de olie en filter vervangen, en interieurfilter

* als het nodig is overige filters vervangen.

Gasklep reinigen, stappenmotor reinigen.

Egr is afgedopt, dat scheelt een hoop inlaat vervuiling.

Zo bljft ook de uitlaat gelijk schoon vanbinnen:

Dagjebijrallyastra019.jpg

Willem

je bumper zit met 1 plastic pootje niet goed vast !!!

FOEI ! :jerry

Zit NIET vast!!

andere kant ook niet trouwens haha..

bumper blijft prima op de plek vind het best zo

Willem

Sommige lopen wel erg hard. 265 navi met een vectra V6 is ong. 275 op teller. Aangegeven top 235 echte kilometers op autoweek. Wat heb je er aan veranderd Wim, moet toch wel haast.

Wil graag eens een rondje mee, dat is echt hard in een vectra.

En heb ook nog een astra GSI 2.0 16v voorbij zien komen die 260 liep?

De mijne kwamen allemaal aardig aan de opgegeven top van autoweek.

Alleen VR6je liep wat harder, mischien door 17"velgen en wat bergaf hier bij ons de grens over. 225 echt aangegeven en heb 245 op teller gehaald.

Vorige OPC( x20xer ) liep 230 op de teller, als je lang volhoudt mischien een 5 km harder maar dan is het zeker op.

Tuurlijk lopen ze op de teller wat harder, scheelt altijd wat km. met echte km.

Terug
Naar boven