• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat zijn jullie TOP snelheiden

:hmmz bij het tanstation staan ze meestal te controleren.

Gewoon ff naar Duitsland... is echt niet zo ver hoor!

210 is het hardste wat de mijne tot nu toe is geweest.

hier nog een filmpje van de oude c25xe

[youtube:q2syq74m]

niet slecht voor dat motortje zat een toen al een raare tik in maar hij bleef altijd netjes draaien :D

mijn toenmalige niet originele vectra 2000 248/249kmh geijkt ging er 10 kmh vanaf

En de volgende dag werd ik een beetje onpasselijk van wat ik zag,

door de extreme verlaging(wielen stonden vreselijk scheef)waren de banden al door het ijzer en canvas heen gesleten, met een klapbandje had ik het niet na kunnen vertellen.

opel calibra 2.0 16v (getuned) top onbekend teller stuk geslagen en hij bleef door trekken

opel astra gsi 2.0 16v 235 (digi teller)

opel corsa b 1.7d (volgens mij) 170 km

renault twingo begrenger eruit gereden een 1,2 16v die 223 km ging op teller en verder wou maar wij niet (ook digi) en gevaarlijk

citroen ax(boodschappen wagen) 1.1 4 bak 180 op teller 1 keer nooit meer tevens nu een gti 5bak eronder

opel kadett gsi cabrio 225 km gereden digi teller

opel corsa b gsi (180pk powered by mantzel) onbekend teller stopte auto ging door

hyundai atos 1.1 150 1 keer en nooit meer damn windvanger

opel calibra c20let 280 km is nu under construction

opel vectra a 2000 2.0 16v 230 met oude blok met nieuwe blok maar 1x tot 180km nu apk/verkoop gereed maken

Mijn astra G 2.0 16V DI (van 82PK gechiped naar 110PK) 190KM Gister middag richting Arnhem. Met 2 personen en redelijk wat spullen in mijn kofferbak zoals een complete OPC2 verlagingset.

Pview. Nu ook ik eindelijk eens wat los geweest. Gisteravond op de A6 werd ik al gepushed door een BMW 7. Hij ging me voorbij en ik erachter aan. Ik zag de naald tegen de 220 aanlopen, maar moest door verkeersdrukte terug. Ik had nog over, en dat haal ik er volgend weekend wel uit als we naar Hamburg gaan... :P

Vorige vrijdag 220km/u op de teller op weg naar Oberhausen...

Maandag naar Osnabruck ( alleen is de eerste 10km snelweg daar erg selcht )

[rquote=1914897&tid=99742&author=speaker]

Maandag naar Osnabruck ( alleen is de eerste 10km snelweg daar erg selcht ) [/rquote]

O, goed te weten voor als ik langs Osnabruck naar hamburg ga... :(

[rquote=1914897&tid=99742&author=speaker]Vorige vrijdag 220km/u op de teller op weg naar Oberhausen...

Maandag naar Osnabruck ( alleen is de eerste 10km snelweg daar erg selcht ) [/rquote]

veel gaten in de weg ofzo?

[rquote=1914935&tid=99742&author=tuinmeubel]

O, goed te weten voor als ik langs Osnabruck naar hamburg ga... :([/rquote]

tussen bremen en hamburg kun je ook nog je lol op

100 km achter elkaar baustelle

Succes :sleeping

ik heb met mijn vectra 2000 250 gehaald op tomtom en toen moest ik remmen....

zo ver ik weet is hij origineel....

maar hij loopt ook veel beter dan mijn oude kadett16v

205 km in mijn 1.6 8v corsa a GSI

230 km in mijn corsa a 2.0 16v GSI

200 km in mijn astra f 1.8 16v cabrio

170 km met mijn astra f station 1.6 8v

En heb nog niet harder gereden met mijn vectra b 1.6 16v station dan 180 km moet ik nog doen haha

Vandaag 193km/h op de TomTom, kon mss nog ietsie sneller maar de x16xe maakte naar mijn mening teveel toeren,

en 't gestuit door 't schroefsetje lieten die gedachte maar gauw varen.

Mijn Corsaatje geniet meer van sprinten en tussen sprintjes en in z'n 5 weg te trekken van 120km/h tot er 'n (af)rem situatie opduikt:angel

Corsa B GSi = 217km/h in toerenbegrenzer met kleine wielen (hij wil wel 230 als die begrenzer eruit zou zijn, gaat zo hard naar die 217 toe .....)

Corsa B Gsi = 206km/h met iets groter dan standaard banden (op afsluitdijk gereden)

Astra G 1.7 DTI = 185km/h (autobahn Dortmund-Kassel lang stuk plankgas, harder wil ie nie)

Allen tellerkms.

[rquote=1915375&tid=99742&author=AkUzA_TetSuo] kon mss nog ietsie sneller maar de x16xe maakte naar mijn mening teveel toeren,

en 't gestuit door 't schroefsetje lieten die gedachte maar gauw varen.[/rquote]

Planken! Veel toeren is prachtig in een GSi, mijne klinkt dan als een Veyron/vliegtuig. En teveel toeren bestaat nie!:P

Met me veccie wil t niet zo hard. heb moeite m op de 200 te krijgen.

Hardste tot nu zal iets van 195 op de teller zijn.

Zal vd week als ik naar me werk rij eens kijken om een foto te maken.

p.s. Het is een 1.8 16v 85kw

Terug
Naar boven