• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waterpomp vast, flinke schade

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

:hmmz misschien iets TE zeeuwse termen gebruikt en iets te snel verteld maar probeerde het beetje kort te houden! :cool:

Ow istem da?

Zo, weer een update.

De dealer heeft na 2 weken eindelijk 2 uurtjes tijd gevonden om het deksel te lichten.

Diagnose:

Zuigers zijn nog goed (Gelukkig!)

Aantal Nokvolgers gebroken, vervangen

Klepstoters vervangen.

Daarnaast natuurlijk nieuwe distributieset en waterpomp (garantie!)

Komt op een totaal van........ 3700 euro :cry

Het goede nieuws: rechtsbijstand staat in contact met Opel Nederland, en krijgt a.s. vrijdag een definitief standpunt;

2e goede nieuws: ik heb contact met een revisiebedrijf, wat de werkzaamheden waarschijnlijk voor 1900 euro uitvoert :thumbup

Blijft duur, maar lijkt iets beter uit te komen.

Zo, weer een update.

De dealer heeft na 2 weken eindelijk 2 uurtjes tijd gevonden om het deksel te lichten.

Diagnose:

Zuigers zijn nog goed (Gelukkig!)

Aantal Nokvolgers gebroken, vervangen

Klepstoters vervangen.

Daarnaast natuurlijk nieuwe distributieset en waterpomp (garantie!)

Komt op een totaal van........ 3700 euro :cry

Het goede nieuws: rechtsbijstand staat in contact met Opel Nederland, en krijgt a.s. vrijdag een definitief standpunt;

2e goede nieuws: ik heb contact met een revisiebedrijf, wat de werkzaamheden waarschijnlijk voor 1900 euro uitvoert :thumbup

Blijft duur, maar lijkt iets beter uit te komen.

Nou, vrijdag geen gehoor van Opel Nederland, die hebben nu uiterlijk vandaag uitspraak beloofd.

De dealer wordt ongeduldig en roept al dat hij geen stallingsbedrijf is :argue (waarom kon de auto toen het hem uitkwam wel 2 weken blijven staan dan??)

Ben er wel klaar mee nu! Als je klanten met een auto die 4 jaar geleden nog 42.000 euro kostte zo behandeld. :thumbdown

Wordt vervolgd....

Nou, vrijdag geen gehoor van Opel Nederland, die hebben nu uiterlijk vandaag uitspraak beloofd.

De dealer wordt ongeduldig en roept al dat hij geen stallingsbedrijf is :argue (waarom kon de auto toen het hem uitkwam wel 2 weken blijven staan dan??)

Ben er wel klaar mee nu! Als je klanten met een auto die 4 jaar geleden nog 42.000 euro kostte zo behandeld. :thumbdown

Wordt vervolgd....

Opel Nederland vindt het allemaal heeeeeeel vervelend, en wenst me veel succes:fy1

Dealer wil niet eens de waterpomp vervangen, als de ze de rest niet ook mogen doen :fy1:fy1

Morgen wordt hij opgehaald, en daar gaat hij naar een revisiebedrijf. Hopen dat hij dan in ieder geval weer gaat rijden.

Deze dealer krijgt geen cent meer van me in ieder geval.

Opel Nederland vindt het allemaal heeeeeeel vervelend, en wenst me veel succes:fy1

Dealer wil niet eens de waterpomp vervangen, als de ze de rest niet ook mogen doen :fy1:fy1

Morgen wordt hij opgehaald, en daar gaat hij naar een revisiebedrijf. Hopen dat hij dan in ieder geval weer gaat rijden.

Deze dealer krijgt geen cent meer van me in ieder geval.

maar de rechtsbijstand kan dus ook niets hieraan doen begrijp ik?

EN je hebt die auto nieuw bij die dealer gekocht?

sjezus wat een hufterigheid.

maar de rechtsbijstand kan dus ook niets hieraan doen begrijp ik?

EN je hebt die auto nieuw bij die dealer gekocht?

sjezus wat een hufterigheid.

Nog meer van die waardeloze Opel Dealers dus.

Had gisteren ook een aanvaring met mijn eigen dealer, waar ik dus ook nooit meer kom en dat is in mijn eigen woonplaats.

Dan weten jullie dat ook weer.

Had gisteren ook een aanvaring met mijn eigen dealer, waar ik dus ook nooit meer kom en dat is in mijn eigen woonplaats.

origineel gepost door Edwin1104

Welkom bij de club! ;)

Terug
Naar boven