• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weer een e-kadett sedan erbij :) hulp gevraagd 21/8

Gefeliciteerd met je aankoop.

Ook ik had hem al gezien hier en op MP maar het doet me deugd om te lezen dat ie bij een liefhebber is terechtgekomen.

Fantastisch :thumbup :thumbup :thumbup

Rik :)

@jojonopel wrote:Voor de achterklepveren

zie: viewtopic.php?f=4&t=159049

Bedankt! Zijn deze nog nieuw te krijgen? Zo is wat heb je ervoor betaald? Alvast bedankt :thumbup

@jojonopel wrote:Voor de achterklepveren

zie: viewtopic.php?f=4&t=159049

Bedankt! Zijn deze nog nieuw te krijgen? Zo is wat heb je ervoor betaald? Alvast bedankt :thumbup

Geen idee ?

Ik had nog een stel liggen van een Kadett E sedan met spoiler - die zijn veel zwaarder !

Daarvan heb ik er dan een van gebruikt !

Geen idee ?

Ik had nog een stel liggen van een Kadett E sedan met spoiler - die zijn veel zwaarder !

Daarvan heb ik er dan een van gebruikt !

een caravan is zeker zeldzaam aan het worden. De sedan zie ik hier wel nog vaak rondrijden.

Heb ook de 1.3 sedan gehad. liep prima! maar in de 4deurs gsi hatchback die ik erna had paste gewoon makkelijker veel meer zooi ;)

een caravan is zeker zeldzaam aan het worden. De sedan zie ik hier wel nog vaak rondrijden.

Heb ook de 1.3 sedan gehad. liep prima! maar in de 4deurs gsi hatchback die ik erna had paste gewoon makkelijker veel meer zooi ;)

dank allen voor de reacties, de astra is gister verkocht. Einddemper is inmiddels ook binnen dus morgen wat klein grut als halen om de demper te vervangen, filters vernieuwen en bougietjes. Dus wel wat vernieuwingen, maar denk dat een fotoupdate niet echt interessant gaat worden...

dank allen voor de reacties, de astra is gister verkocht. Einddemper is inmiddels ook binnen dus morgen wat klein grut als halen om de demper te vervangen, filters vernieuwen en bougietjes. Dus wel wat vernieuwingen, maar denk dat een fotoupdate niet echt interessant gaat worden...

@Blackbull wrote:dank allen voor de reacties, de astra is gister verkocht. Einddemper is inmiddels ook binnen dus morgen wat klein grut als halen om de demper te vervangen, filters vernieuwen en bougietjes. Dus wel wat vernieuwingen, maar denk dat een fotoupdate niet echt interessant gaat worden...

goed bezig Erik ;-)

als je hulpt nodig hebt met het vervangen van de bougies moet je maar bellen king:

@Blackbull wrote:dank allen voor de reacties, de astra is gister verkocht. Einddemper is inmiddels ook binnen dus morgen wat klein grut als halen om de demper te vervangen, filters vernieuwen en bougietjes. Dus wel wat vernieuwingen, maar denk dat een fotoupdate niet echt interessant gaat worden...

goed bezig Erik ;-)

als je hulpt nodig hebt met het vervangen van de bougies moet je maar bellen king:

@Prikkie wrote:@Blackbull wrote:dank allen voor de reacties, de astra is gister verkocht. Einddemper is inmiddels ook binnen dus morgen wat klein grut als halen om de demper te vervangen, filters vernieuwen en bougietjes. Dus wel wat vernieuwingen, maar denk dat een fotoupdate niet echt interessant gaat worden...

goed bezig Erik ;-)

thanks mike, heb sportbougies gehaald voor 20 pk extra, misschien dat zo'n tuning sticker op de tankdop ook voor een pk of 4 zorgt.... :jerry

@Prikkie wrote:@Blackbull wrote:dank allen voor de reacties, de astra is gister verkocht. Einddemper is inmiddels ook binnen dus morgen wat klein grut als halen om de demper te vervangen, filters vernieuwen en bougietjes. Dus wel wat vernieuwingen, maar denk dat een fotoupdate niet echt interessant gaat worden...

goed bezig Erik ;-)

thanks mike, heb sportbougies gehaald voor 20 pk extra, misschien dat zo'n tuning sticker op de tankdop ook voor een pk of 4 zorgt.... :jerry

bedankt voor de tip paul! :thumbup maar denk dat dit in combinatie met mijn "red bull blikje om bobine" toch voor teveel peekaas zorgt, heb gehoord dat zo'n blikje hetzelfde effect zou moeten hebben als een turbo...... :hmmz

Terug
Naar boven