• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wéér gestolen uit Arnhem SN-75-SL

@soepkiepe wrote:slaat ook nergens op.

k moet net zien als iemand het bij mijn auto probeerd, denk dat ie nooit iets weer steelt.

of omdat ie niet meer durft, of omdat ie niet meer kan, en hoe je dat laatste op wil vatten mag je zelf invullen :P

maar hij zal er zeker een tijdje van genezen zijn.

helaas betrap je ze nooit, maar ik zal het ook niet graag wel doen.

wat me wel op valt is dat het vaak oudere autos zijn, een astra of zo hoor je niet gauw, maar eerder die oudere modelen.

je mag zulke autos wel haast al risk gaan verzekeren, maar ja kan dat met die auto's?

mijne kan ik alleen maar wa verzekeren, wa+ was niet mogelijk omdat ie te oud is, wat ik de dikste bullshit vind, ik vind dat je er toch zelf over mag beslissen hoe je hem verzekerd ;)

maar ja nogmaals, ik zal mijn ogen ophouden

Bij centraal beheer achmea kan je hem wa+ of all risk verzekeren.

Ik heb je kenteken en mijn gegevens ingevuld (ben 37 jaar) en heb maar 1 jaar schade vrij ingevuld, voor het maximum bedrag wat je kan gaan betalen

En ik kwam uit op 30 euro all risk en iets minder dan 20 euro wa+ (inclusief ruit, diefstal en brand,natuur storm)

Dus hoe meer schade vrije jaren je hebt, hoe goedkoper dit word.

Mijn Calibra uit 93 hadden ze ook all-risk geaccepteerd, voordat ik een klassieker verzekering op basis van taxatie had.

Gewoon naar site van centraal beheer achmea gaan, gegevens invullen en direct aanvragen.

wel erg oftopic :P

ma ik ben direkt even kijken.

ben 25 met 3 schade vrije jaren, voor gewoon wa betaal ik nu 30 euro bij voogd en voogd.

als ik voor dat zelfde geld me auto al risk kan verzekeren ben ik gek als ik het niet doe.

thnx... maar nu weer ontopic graag, denk niet dat de topic starter vrolijk word van zulke berichten als zijn forum weer omhoog staat

Vet balen man!! Vorige auto die werd terug gevonden was omdat de eigenaar het had getwittert, misschien nog het proberen waard...

Dit is toch GVD niet normaal meer.....dat ze idd niet van andermans spullen af kunnen blijven.

Ik kan gelukkig mijn auto achter het huis zetten onder de carport en onze hond (kooikertje) hoort gelukkig alles maar ik zal niet eerder rusten dan dat ik de daders in mijn klauwen heb en 10x door de tuin geslingerd heb.

Ik hoop voor je maat dat hij hem weer terug vind en niet met oud en nieuw op de brandstapel beland....

gr.Paul

@Vinci wrote:Vet balen man!! Vorige auto die werd terug gevonden was omdat de eigenaar het had getwittert, misschien nog het proberen waard...

Ik twitter 't met regelmaat, maar nog niks opgeleverd... Veel mensen retweeten zoiets gelukkig... :) Maar dat brengt de auto niet terug :(

Dus hou nog maar je ogen open, ik hoop dat ie ooit terug komt.

even details voor als je onderdelen ziet:

- E18NV motor, olie lekkage rond de kleppendeksel

- F16 4-bak met een pookknop die onder de knop beschadigd is.

- Een sticker van een Schaap op de motorkap

- Astra-F GSI voorstoelen

- Caravan spiegels in de kofferbak

Had zelf al adverenties online om te vragen naar 5-deuren voor een kadett-e. Maar weinig prijs gehad, wel hoop deuren aangeboden gekregen... :P

De status van het kenteken is: ongeldig.

Ben erg bang dat deze wagen niet weer bestaat.Jammer dat we niks van TS horen.

Zonde zonde................

Al iets gehoord?

Ik baal met je mee man

Ze moeten zowiesow van andermans spullen afblijven

Maar als er bij een opel liefhebber een auto word weggehaald

Vind ik het dubbel kut

Bij zn baasje haalt ie de oldtimerstatus met gemak, ben er nu niet zo zeker van :swear

Sterkte man

Mario

Nog steeds geen info guys :) Ik meld 't hier als eerste als ik meer weet...

Als je aangifte doet in persoon --> RDW status update naar Gestolen.

Die staat denk ik al hoog en breed in oost europa.... Echt zo verschrikkelijk balen dit soort acties!!

tsja,hij is nu bijna 3 maanden weg,vrees dat ie niet meer teruggevonden gaat worden.

En als ooit,dan zal er waarschijnlijk niet veel meer van over zijn.

Denk inderdaad dat ie ergens naar Polen is gegaan,aangezien het een 5 deurs is,en das nog steeds goeie handel voor de export.

Wel zonde,zag er netjes uit!! Als ie voor joyride of overval was gebruikt had ie al lang terug geweest.........

@KadAstra-EF wrote:

Hoop dat je maat zn Corsa net zo bemint dan zn E.

Een x12sz corsa-b? Nah dat is een vervoersmiddel geworden, hij is 't even spuugzat zolang hij geen huis met garage heeft volgens mij :)

Overigens zoals voorspelt, nog steeds niet terug :(

mensen moeten er gewoon vanaf blijven en kadettje zijn vrij makkelijk testelen maar ja het is gewoon kut voor je ik heb hem wel eens zien rijden in arnhem ( woon zelf in huissen ) was een nette auto

asconahobbyist heeft het gehad in 1995 dat er werdt in gebroken in zijn kadett voor het politiebureau en radio was weg en dat was overdag.

maar hou me ogen open ook op sloperije in de buurt

ff een heel oud topic..

helaas doet de foto het niet meer maar ging dit niet om een kadett met zo mooi achter spoilertje?

zie op het kadett forum net een foto van "kadett op de sloop" en persoonlijk vind ik er 1 tussen staan die er wel wat op lijkt.

staat helaas geen info bij over welke sloop het gaat.

497331d1173480900-cleanest-scrap-yard-world-scrap_-4-_u96_pakwheels-com-.jpg

1e rij onderste rooie kadett.

(zie bij het plaatsen van de link dat het een engelse link is, dus zou goed kunnen dat het een engelse sloop is.)

Terug
Naar boven