uke
@asconiakkefietje wrote:fearless ik snap je enigzins wel met die 3 letterkentekens,
maar de keerzijde ik heb zelf ook 2 ingevoerde auto's uit duitsland...
bv een rekord station 2.2i gls..dat ding maakt me gewoon blij als ik er naar kijk... maar die is ingevoerd omdat je die hier in nl echt niet zomaar tegenkomt.
zoek er maar eens 1?
die rij ik overigens ook gewoon op benzine...1 op 9 omdat t zo goedkoop is :thumbdown ..
is echt een liefhebberij..import of niet
ben ik dan slechter bezig als jij met een originele hollander op lpg?
het gaat niet om welke regel of maatregel of wie fout is of wie niet...
op t moment is voor den haag alles vogelvrij
als t maar geld opbrengt...
zon beetje als maffia in italie...maar wij hebben rutte..met zn lelijk poephoofd
Uitzonderingen met importautos zijn er altijd, dat is netzoals bijv een auto uit amerika halen. Dan krijg je ook zon fijne lelijke 3letterige plaat.
Liefhebbers heb je overal, ook met importauto's.
Ik heb alleen zon schurft hekel aan die lui die met een imortbakrijden die ze zo van marktplaats getrokken hebben bij de zoveelste handelaar. Dat zijn geen liefhebbers. Die hebben die wagen niet gekocht omdat ze hem zo mooi vinden, of omdat ze er al jaren van droomden om zon auto te hebben.
Dat valt dan nog extra op met zon nieuw kenteken op de auto.
"Goedkoop rijden he?!", is een std opmerking bij de benzinepomp

uke
Das geen liefhebber, das een profiteur.
De wagen die ik dagelijks rij is ook een importwagen maar wel 1 met historische kentekenplaten. En ik gebruik m dagelijks...omdat het kan en omdat mn werk nog geen 10 minuten verder op zit. Dus km's vreten doe ik er ook niet mee.
Goedkoop lpg is het voor mij ook niet, ik rij 1 op 5 a 6. Dat zou op benzine wat zuiniger zijn, maar ben dus net zo duur uit als ik op benz zou rijden.