vanmiddag met een porsche 911 turbo aan het gassen geweest(bleef er aardig op hangen)maar bij hard accereleren en hard remmen zwiebert hij van links naar rechts.je moet het stuur goed vasthouden.er zitten vrij veel polytheen bussen in de ophanging en de ve auto is 8cm verlaagd(formel k) en ik rij nu met 5mm spoorverbreders.voor die spoorverbreders trok hij ook al naar links en rechts bij remmen en optrekken.wat is er niet goed of kan ik noog veranderen.
hij was met mijn oude velgen uitgelijnt en dit hoefde volgens de velgendealer niet nogeens.met de oude velgen deed hij het ook al aardig dat trekken.
ik heb weleens iets gelezen over saab dat daarven het stuurhuisrubbers het probleem waren van dat zijdelings trekken.maar daar zijn volgens mij geen polytheen rubbers voor.
heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
gr.xander
hij was met mijn oude velgen uitgelijnt en dit hoefde volgens de velgendealer niet nogeens.met de oude velgen deed hij het ook al aardig dat trekken.
ik heb weleens iets gelezen over saab dat daarven het stuurhuisrubbers het probleem waren van dat zijdelings trekken.maar daar zijn volgens mij geen polytheen rubbers voor.
heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
gr.xander