• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welk bier doe jij drinken

[rquote=1898338&tid=145091&author=Deperik]Hier ook fijn Grolsch beugels in de koelkast!

Pure nostalgie! :D[/rquote]

Hahaaaaah, hier idem. :thumbup:thumbup:thumbup

[rquote=1898333&tid=145091&author=Goossens Bjorn]Heineken, Grolsch en dergelijke troep is geen bier!! :P;);) Geef mij de echte Belgische pintjes maar!!!![/rquote]

Dan ga je ook maar naar die Belgische Forumpjes chefke. Aanpassen of oprotten. Stem nu PVV! :jerry:jerry:jerry

Effuh een geintje hé. :P

mijn favoriete biertje is er 1 die open is:D

grolsch op 1

warsteiner op 2

brouwmeester op 3(jammer genoeg niet meer te krijgen:cry)

de rest mag je aan een ander aanbieden (smaken verschillen:P)

ben weekje in belgie geweest voor me werk, elke avond een paar jupilers, smaakte me zeer goed, toen ik thuis kwam moest ik wennen aan de amsteltjes, maar hier in nederland dus amstel of grolsch, voor dat zelfde werk een weekje vlak bij amsterdam in een hoteletje gezeten, hadden ze heineken, 2 flesjes en me kop knalt er af, dus maar aan de budweiser gegaan, haha was me meis nie zo blij mee, de rekening van alleen het bier was net zo hoog als me week loon (uitzendburo he)

maar jah dat ik koppijn krijg van heineken is logies.. heineken.. Hij En Ik Nemen Elke Keer Een Nieuwe.. en als je dan heineken weer omdraait.. Na Elke Keer Een Nieuwe Is Erge Hoofdpijn

ma toch pis ik elke morgen heineken uit als ik de avond er voor aan de amstel ben geweest :jerry

hij zei geniet d'r van, zoveel als maar kan Hertog Jan:)

dat hebben wij altijd, hebben m'n kameraden altijd, heeft de stamkroeg.

[rquote=1898412&tid=145091&author=Uniek]mijn favoriete biertje is er 1 die open is:D

grolsch op 1

warsteiner op 2

brouwmeester op 3(jammer genoeg niet meer te krijgen:cry)

de rest mag je aan een ander aanbieden (smaken verschillen:P)[/rquote]

brouwmeester wordt nu toch verkocht in de welbekende blikken van de aldi ( is wat ik gelezen heb)

Voor mij favoriet, van huis mee opgevoed, Heineken...

maar ik zeg geen nee tegen andere biertjes. Maar liever geen oranjeboom...

grolsch.jpg

:jerry:jerry

vooral veel limburgs en belgisch bier..een lekker trippeltje gaat dr altijd wel in ;)

heb 55% van de belgische bier encyclopedie al gehad :P

heineken komt er niet in!

Terug
Naar boven