• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welk bier doe jij drinken

ajax-amstel-voetbal-blik.jpg

Amstel halve liter beukers ouwe!

[rquote=1898333&tid=145091&author=Goossens Bjorn]Heineken, Grolsch en dergelijke troep is geen bier!! :P;);) Geef mij de echte Belgische pintjes maar!!!![/rquote]

So true

naamloos.jpg

Sorry, grapje maar ik kon er niet aan weerstaan. :P

bij guiness hoort geen schuim.als ik een biertje drink staat er na het inschenken altijd 2 vingers schuim op..

(ja..daar let ik op :P )

[rquote=1899376&tid=145091&author=Emiel-Manta]ik schenk zelf nooit in..

scheeld vaat, en uit de fles bevald me net zo goed![/rquote]

Inderdaad! En ben met de fles opgevoed he!

[rquote=1898574&tid=145091&author=louwe 16 klepper]ach zolang het maar niet alcoholvrij is:puke

je gaat toch ook niet onder de douche staan met een regen pak aan;)[/rquote]

idd alcohol vrij bier is het zelfde als een bh aan de waslijn........het beste is er uit:jerry

Ik drink ook wel vanalles, liefste Grolsch en anders Hertog Jan of Warsteiner. Waar ik ook erg gek van ben is een Grolsch Dunkel Weizen, echt een aanrader!

Drink voornamelijk hertog jan.

Verder wel eens warsteiner.

Of dat bier bij de lidl die met de schroef doppen, weet het merk ff niet.

En vooral geen Heineken, wat kan je daar koppijn van krijgen zeg. :(

[rquote=1898834&tid=145091&author=McKaamos]Ik drink meestal wat me voorgeschoteld word. Er is me altijd geleerd te eten/drinken wat de pot schaft, dus sja ;)

Maargoed, als ik de keuze heb is het Hertog Jan, en dan liefst een premium zoals Primator.

Eigenlijk moet ik ook weer eens kijken of ik ergens wat Satan Gold of Satan Red vandaan kan halen.

Laatste keer dat ik dat had, was ik in Eindhoven. Hier heb ik het helaas nog niet weten te vinden, maar het is zo verschrikkelijk lekker...[/rquote]

Waar was je in eindhoven .. misschien kan ik je helpen??

Tja, voor Heineken moet je een 'echte' vent wezen:P:P

mijn lijstje:

1 Heineken

2 Hertog Jan

3 Jupiler

plek 1000 en lager grolsch, bavaria en dat soort bocht

Terug
Naar boven