• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welk interieur past in Astra G 5 deurs

NL-Kevin

Post weleens wat
Ik zoek een leder interieur voor een astra g 5 deurs.

Passen de stoelen en achterbank van andere auto's er in?

Dan komen de deurpanelen alleen niet overeen?

stoelen en banken van alle DICHTE Astra's passen zo in een 5 deurs.

bij die van de 3 deurs Hatchback en de coupe zit je wel met de hendel, maar dat is geen probleem.

de deurpanelen van een station zijn de enige die ook in een Hatchback 5 deurs passen, die van de 3 deurs en Coupe passen niet.

de stoelen van de Cabrio passen ook, maar volgens mij is de achterbank daarvan wel weer korter....

Astra H past wel.

alleen moet je in de leuning iets aanpassen, dat die er beter in gaat.

Vectra B zou kunnen, maar is nog niet gedaan, zo ver ik weet.

is idd een wat grotere auto.

moet je de achterbanken bijvoorbeeld even nameten van een Vectra B en een Astra G.... ;)

voorstoelen passen wel, zou kunnen dat je het onderstel dat eronder zit even moet aanpassen.... :thumb

Voorstoelen Vectra-B kan je zo over zetten dacht ik.

De rest past niet zonder aanpassen.

Willem

Ja??

jij niet goed denk.

ik vraag toch van welke opels allemaal dus hier alleen astra h en vectra b

Dus dan vraag ik nogmaals welke opels passe er nog meer in .

Met wat aanpaswerk passen ze allemaal.

Astra H, Zafira A, Zafira B, Vectra C. Bij de canbus autos moet je wel je gordelspanners aanpassen anders krijg je een airbag lampje.

Bij de zafira past natuurlijk de achterbank niet in je astra. De vectra C is bijna plug and play. (hatchback)

Bedankt voor de reactie

Ik neem aan dat de stoelen wel gewoon passen behalve de achterbank is wat aanpas werk?

Opel astra g 2003

Zoals hierboven gezegd, voorstoelen passen, al zal je misschien iets moeten aanpassen aan je rails. Achterbank moet worden aangepast.

@FnF_racer wrote:stoelen en banken van alle DICHTE Astra's passen zo in een 5 deurs.

bij die van de 3 deurs Hatchback en de coupe zit je wel met de hendel, maar dat is geen probleem.

de deurpanelen van een station zijn de enige die ook in een Hatchback 5 deurs passen, die van de 3 deurs en Coupe passen niet.

de stoelen van de Cabrio passen ook, maar volgens mij is de achterbank daarvan wel weer korter....

als jij het alleen over de astra G hebt...... zie de quote.

gaat het om andere type Opels, dan nog is het antwoord, de voorstoelen zijn meestal wel in te bouwen, misschien rails aanpassen.

achterbank is dan alweer meer werk.

en deurpanelen gaan NIET passen....

soms lijkt het alsof mensen niet GOED genoeg lezen.... :P

@_Ray_ wrote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal aangepast moet worden om een Vectra C interieur passend te maken in een 5 deurs Astra G.

Ik neem aan de rails van de voorstoelen?

En moet er iets aan de achterbank aangepast worden?

Neem aan van wel, toch?

Nu is alleen de vraag hoe en wat.

Jij bent niet meer de enige ik ben er ook benieuwd naar :jerry

Hopelijk dat iemand meer hiervan weet. :hmmz

Coupe en hatchback past gewoon alleen de panelen passen niet

Van een vectra c weet ik niet de voorstoelen zijn wel passend te maken zoals ze hier boven al zeiden

alleen de achterbank zou je ff op moeten meten denk dat hij breeder is als van de astra g

opel astra g 2003

Van een coupe en hb weet ondertussen iedereen die een Astra heeft wel.

Meten gaat hem niet worden. Ik ken niemand met een C waarvan ik het kan meten. Enkele b maar geen c. Misschien dat iemand hier van het forum zo vriendelijk zou willen zijn die het zou kunnen opmeten?

Lijkt me wel wat een C interieur in een G. Vrij uniek lijkt me. Denk niet dat vele andere het hebben.

Ik denk dat je echter ff goed moet kijken hoe het bij een Vectra c zit met bevestiging punten.

van de achterbank ik denk zelf dat het niet gaat passen

van een vectra b past het wel de voorstoelen en de achterbank.

hier heb je een link dan zie je hoe het moet

http://www.opelpower.nl/smf/index.php?topic=3643.0" onclick="window.open(this.href);return false;

opel astra g 2003

Terug
Naar boven