• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke GSM heb jij?

ik heb de Samsung Galaxy s I9000 met Samsung Galaxy S II software en custom root android versie 2.3.3, werkt prima, whatsapp gebruik ik heel soms.

Navi werkt wel oke, maar is soms wat onduidelijk, bedieningsgemak is kwestie van paar dage met het toestel spelen.

P.s de Samsung galaxy s vreet wel je batterij leeg bij intensief gebruik zoals de hele dag msnen internetten etc, bij " normaal" gebruik kan je ongv 5 dagen voort me je batterij.

En bij sommige providers mag je je abbo 6 maanden van tevoren verlengen.

Ik heb 1000 smsjes per maand 1gb per maand internet (is genoeg want ga meestal over op wifi als dat in de buurt is), 275 bel min krijg ze nooit op omdat ik veel sms, of msn.

Oh zie net dat ik nog tot juni 2013 moet doen met deze telefoon hahaha

Nokia N900

HI 25 abbo met onbeperkt sms en internet.

Verschillende app's geinstaleerd, maar geen what's app o.i.d.

Navigatie nooit echt gebruikt, dus geen mening daarover.

Nokia N900

HI 25 abbo met onbeperkt sms en internet.

Verschillende app's geinstaleerd, maar geen what's app o.i.d.

Navigatie nooit echt gebruikt, dus geen mening daarover.

nokia N8

Is wel even wennen en vloeken geweest als je geen touchscreen gewend bent, maar nou gaat het wel goed :)

App's de eerste 3 weken mee gespeeld en toen was ik er op uitgekeken dus geen app's voor mij.

whats app er ook maar een paar weken opgehad en er weer afgegooid, vond er de batterij veelste vlug van leeg gaan (zonder whats app +/- 4 a 5 dagen -- whats app aan +/- om de dag opladen)

Navi werkt goed al gebruik ik die niet veel (zit ook in me auto ingebouwd)

Maakt zeer goede foto's (ook met stappen in het donker) en filmt ook goed (daarvoor had ik hem ook gekocht )

nokia N8

Is wel even wennen en vloeken geweest als je geen touchscreen gewend bent, maar nou gaat het wel goed :)

App's de eerste 3 weken mee gespeeld en toen was ik er op uitgekeken dus geen app's voor mij.

whats app er ook maar een paar weken opgehad en er weer afgegooid, vond er de batterij veelste vlug van leeg gaan (zonder whats app +/- 4 a 5 dagen -- whats app aan +/- om de dag opladen)

Navi werkt goed al gebruik ik die niet veel (zit ook in me auto ingebouwd)

Maakt zeer goede foto's (ook met stappen in het donker) en filmt ook goed (daarvoor had ik hem ook gekocht )

een htc desire

abbo nu half jaar vodafone

appjes

whattsapp

angry birds

en kaartspelletje

en natuurlijk navi die het goed doet

een htc desire

abbo nu half jaar vodafone

appjes

whattsapp

angry birds

en kaartspelletje

en natuurlijk navi die het goed doet

galaxy s2

uiteraard met whatsapp en skype

Enige nadeel is dat ik de lader elke avond er aan moet hebben.

en softwareupdates gaan via mn provider ipv zelf regelen via KIES. Dus dat is wel een -puntje

galaxy s2

uiteraard met whatsapp en skype

Enige nadeel is dat ik de lader elke avond er aan moet hebben.

en softwareupdates gaan via mn provider ipv zelf regelen via KIES. Dus dat is wel een -puntje

@Mr.F wrote:Samsung Galaxy

Batterij is te snel leeg, maar verder prima :thumb

Welke versie is dat? of zijn bij Samsung alle accu's slecht.

@Mr.F wrote:Samsung Galaxy

Batterij is te snel leeg, maar verder prima :thumb

Welke versie is dat? of zijn bij Samsung alle accu's slecht.

hiervoor had ik een H1, daarvan ging de accu wel een halve week mee.

Schijnt nog een update vrij te komen waarbij de accu langer vol blijft, die is er nu al wel maar dan moet je een rooted toestel hebben

hiervoor had ik een H1, daarvan ging de accu wel een halve week mee.

Schijnt nog een update vrij te komen waarbij de accu langer vol blijft, die is er nu al wel maar dan moet je een rooted toestel hebben

Desire z. Erg lekker dat toetsenbord. Had ik op mn vorige htc ook en kon niet meer zonder :)

Whatsapp is wel leuk. Alleen heeft mn vriendin ng een ouwe lg. Dus die moet ik ng steeds smsen. Vandaar dus ook nog een 1000 smsbundel naast t nbeperkt inernet en 300 minuten.

Vind het internet niet echt bijster snel by tmobile. Maar ben verwend door de wifi denk ik.

Gebruik igo als navigatie en soms gewoon google maps. Ik mis tomtom wel hard hoor. Die vond ik veel gebruiksvriendelijker en duidelijk. Maar ja.. android en tomtom is er ng niet.

De beste app die er is blijft angry birds!! :D

Terug
Naar boven