• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke GSM heb jij?

Desire z. Erg lekker dat toetsenbord. Had ik op mn vorige htc ook en kon niet meer zonder :)

Whatsapp is wel leuk. Alleen heeft mn vriendin ng een ouwe lg. Dus die moet ik ng steeds smsen. Vandaar dus ook nog een 1000 smsbundel naast t nbeperkt inernet en 300 minuten.

Vind het internet niet echt bijster snel by tmobile. Maar ben verwend door de wifi denk ik.

Gebruik igo als navigatie en soms gewoon google maps. Ik mis tomtom wel hard hoor. Die vond ik veel gebruiksvriendelijker en duidelijk. Maar ja.. android en tomtom is er ng niet.

De beste app die er is blijft angry birds!! :D

Ik heb een Nokia 6021 GSM.

Ik heb een 0 Euro abonnement bij Vodafone, ik betaal dus alleen gesprekskosten en zit niet met opwaarderen en beltegoedkaarten.

Groet, Rik ;)

Ik heb een Nokia 6021 GSM.

Ik heb een 0 Euro abonnement bij Vodafone, ik betaal dus alleen gesprekskosten en zit niet met opwaarderen en beltegoedkaarten.

Groet, Rik ;)

galaxy s plus. ik zoek nog iets van een mooie tomtom app,

verdere apps die ik heb advanced task killer om achtergrond programmatjes te stoppen wordt je phone sneller

en laucher pro dan heb je het zelfde menu als htc sensetion met 7 hoofdschermen en werkt erg snel.

en ik vind het wel normaal dat bij zon smartphone de batterij snel leeg gaat inverband altijd 3g en wifi aan.

ik ken geen smartphone waar hij niet elke 2 dagen op geladen moet worden.

galaxy s plus. ik zoek nog iets van een mooie tomtom app,

verdere apps die ik heb advanced task killer om achtergrond programmatjes te stoppen wordt je phone sneller

en laucher pro dan heb je het zelfde menu als htc sensetion met 7 hoofdschermen en werkt erg snel.

en ik vind het wel normaal dat bij zon smartphone de batterij snel leeg gaat inverband altijd 3g en wifi aan.

ik ken geen smartphone waar hij niet elke 2 dagen op geladen moet worden.

nu nog de Google Nexus one, geroot en met custom rom.

nexus-one-cm7.jpg

de samsung galaxy s2 is onderweg :)

@Jigsaw wrote:nu nog de Google Nexus one, geroot en met custom rom.

nexus-one-cm7.jpg

wat is geroot en custom rom? kan dit ook met galaxy s plus?

@Jigsaw wrote:nu nog de Google Nexus one, geroot en met custom rom.

nexus-one-cm7.jpg

wat is geroot en custom rom? kan dit ook met galaxy s plus?

ik heb een nokia 6310i

omdat hij in de carkit past van mijn :fy1 daf xf

een tel is om mee te bellen verder niet ja een sms.

ik heb een nokia 6310i

omdat hij in de carkit past van mijn :fy1 daf xf

een tel is om mee te bellen verder niet ja een sms.

Terug
Naar boven