• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke is nu het meest populair, oftwel, wat rij jij?

origineel gepost door rinuske

voor mij de station c,(23 stuks nu) blijft de meestgebruiksvriendelijke wagen

probeer in een hatchback of sedan maar eens een koelkast van 2 mtr. in te proppen:P:thumbup

laat mij dat toevallig nu wel eens gelukt zijnking:

deze om precies te zijn;)

358197.jpg

en dat is niet de enige lading:

Foto0133.jpg

ik had wel het kleppie dicht:P

dan had ik nu een stukje van men vriesvak moeten missen:D

De sedan is en blijft de mooiste carrosserie variant (van de b vectra)

Bij de c is de sedan gewoon lelijk (sorry :angel )

Ik ben een enorme sedan freak. En er zal dan ook niet snel een station of hatchback voor de deur komen te staan.

Ik heb inmiddels natuurlijk een C station maar ik vond mijn B station ook erg vet:wub:wub (shit wat blinkt ie trouwens op de 1e foto:P)

veccy031.jpg

veccy015.jpg

Ik weet trouwens niet waar ie gebleven is :hmmz

voor mij de station c,(23 stuks nu) blijft de meestgebruiksvriendelijke wagen

probeer in een hatchback of sedan maar eens een koelkast van 2 mtr. in te proppen:P:thumbup

Je laat hem bezorgen of pakt een aanhanger? :)

origineel gepost door ahrend

Ik heb inmiddels natuurlijk een C station maar ik vond mijn B station ook erg vet:wub:wub (shit wat blinkt ie trouwens op de 1e foto:P)

veccy031.jpg

veccy015.jpg

Ik weet trouwens niet waar ie gebleven is :hmmz

Mooie strakke bak! Daar streef ik ook naar......................................ooit! ;)

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door Hawke

Smaken verschillen.

Voor de B vind ik zeker de sedan mooier. Het zijprofiel van een auto die is ontworpen als een sedan vind ik zoals een auto hoort te zijn.

mee eens

en voor de C vind ik een GTS het beste ontwerp.

Ik deel deze mening!

Of je nu een Vectra A, B of C neemt en dan een model sedan, hatchback of station?

Je zet er grote (wielkast opvullend) dikke (gelijk met of net iets binnen de wielkastrand) wielen eronder, verlaagd de auto zoveel mogelijk, ramen tinten, alle stickers, type en embleemplaten eraf, leuk dempertje eronder, heldere koplampen en ze zijn allemaal mooi en vet om te zien.

In kleur meegespoten zijstootlijsten en deurgrepen is sowieso een vooruitgang bij elke vec die dat standaard niet heeft.

De kleur van de auto is ook erg bepalend voor en kan nmi een model maken of breken.

origineel gepost door SjaakV6

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door Hawke

Smaken verschillen.

Voor de B vind ik zeker de sedan mooier. Het zijprofiel van een auto die is ontworpen als een sedan vind ik zoals een auto hoort te zijn.

mee eens

en voor de C vind ik een GTS het beste ontwerp.

Ik deel deze mening!

uiteraardking:

origineel gepost door RAYMOND.design

Of je nu een Vectra A, B of C neemt en dan een model sedan, hatchback of station?

Je zet er grote (wielkast opvullend) dikke (gelijk met of net iets binnen de wielkastrand) wielen eronder, verlaagd de auto zoveel mogelijk, ramen tinten, alle stickers, type en embleemplaten eraf, leuk dempertje eronder, heldere koplampen en ze zijn allemaal mooi en vet om te zien.

In kleur meegespoten zijstootlijsten en deurgrepen is sowieso een vooruitgang bij elke vec die dat standaard niet heeft.

De kleur van de auto is ook erg bepalend voor en kan nmi een model maken of breken.

Ja maar dat is natuurlijk een kwestie smaak.

Bij dat 'leuke einddempertje' gaat het namelijk naar mijn smaak fout... Afgezien van het feit dat 'leuk' in ieders perceptie anders is.. 'leuk' is naar mijn beleving bij mensen vaak een pijp die uitsteekt, takke veel k*t herrie maakt, vonken trekt bij drempels (met die verlaging van jouw erbij) en dan het liefst Nippon style is links & rechts op een 1.6 16V :puke.. Evenals heldere koplampen (mocht je daar angel eyes mee bedoelen of die lexus-look troep). Een ware verschrikking (m.i.) tenzij het de originele B2 xenon lampen zijn. De mooiste koplampen op een Vectra B (persoonlijk vind ik dat dus..)

als ik moet stemmen zeg ik de sedan (heb ik ook gestemt), en dan natuurlijk de vectra-B en C1 (gts).

daarnaast moet ik wel zeggen dat er hier op het forum ook wel dikke vectra-C stations zijn en dat vind ik dan ook wel wat.

Ik ben ook fan van de hatchback heb hiervoor een B hatchback gehad,vindt ze net iets sportiever als een sedan of een station,

opcvelgenverkleind1.jpg

greetz,

Ik vind de vectra c2 het mooist, heb zelf een station omdat de gts minder handig is voor hond en kids.

Foto-4VAB8CC7.jpg

de auto van mijn vrouw vind ik ook wel grapig :)

Foto-MC6MQ7MD.jpg

origineel gepost door Jerremy

origineel gepost door RAYMOND.design

Ja maar dat is natuurlijk een kwestie smaak.

Bij dat 'leuke einddempertje' gaat het namelijk naar mijn smaak fout... Afgezien van het feit dat 'leuk' in ieders perceptie anders is.. 'leuk' is naar mijn beleving bij mensen vaak een pijp die uitsteekt, takke veel k*t herrie maakt, vonken trekt bij drempels (met die verlaging van jouw erbij) en dan het liefst Nippon style is links & rechts op een 1.6 16V :puke.. Evenals heldere koplampen (mocht je daar angel eyes mee bedoelen of die lexus-look troep). Een ware verschrikking (m.i.) tenzij het de originele B2 xenon lampen zijn. De mooiste koplampen op een Vectra B (persoonlijk vind ik dat dus..)

Maar daar gaat deze topic toch over, smaak en daar valt niet over te twisten (alom bekent) :jerry.

Met een leuk dempertje bedoel ik een mooie rvs uitlaat, met een mooie donkere sound.

Ik zelf persoonlijk vind de meeste standaard dempers een zielige vertoning.

En de demper moet vooral niet uitsteken, da's zo fout!:thumbdown

Koplampen met angel eyes vind ik mooi als ze matzwart zijn en alleen de reflector/lamp niet.

Die ledringen (angel eyes) ook gewoon matzwart, zie je ze niet.

Lexuslampen? alleen de naam al :puke. Da's ook niet mijn ding, te veel glim en plastic-chroom.

Probeer nu eens allemaal te omschrijven waarom je de door jou gekozen auto zo mooi vindt.

Wat maakt de auto voor jou zo bijzonder dat je die keuze

hebt gemaakt, uit zoveel verschillende merken en typen auto's.

Staan weinig mensen bij stil, is ook moeilijk te verwoorden.

Terug
Naar boven