origineel gepost door Jerremy
origineel gepost door RAYMOND.design
Of je nu een Vectra A, B of C neemt en dan een model sedan, hatchback of station?
Je zet er grote (wielkast opvullend) dikke (gelijk met of net iets binnen de wielkastrand) wielen eronder, verlaagd de auto zoveel mogelijk, ramen tinten, alle stickers, type en embleemplaten eraf, leuk dempertje eronder, heldere koplampen en ze zijn allemaal mooi en vet om te zien.
In kleur meegespoten zijstootlijsten en deurgrepen is sowieso een vooruitgang bij elke vec die dat standaard niet heeft.
De kleur van de auto is ook erg bepalend voor en kan nmi een model maken of breken.
Ja maar dat is natuurlijk een kwestie smaak.
Bij dat 'leuke einddempertje' gaat het namelijk naar mijn smaak fout... Afgezien van het feit dat 'leuk' in ieders perceptie anders is.. 'leuk' is naar mijn beleving bij mensen vaak een pijp die uitsteekt, takke veel k*t herrie maakt, vonken trekt bij drempels (met die verlaging van jouw erbij) en dan het liefst Nippon style is links & rechts op een 1.6 16V

uke.. Evenals heldere koplampen (mocht je daar angel eyes mee bedoelen of die lexus-look troep). Een ware verschrikking (m.i.) tenzij het de originele B2 xenon lampen zijn. De mooiste koplampen op een Vectra B (persoonlijk vind ik dat dus..)
Maar daar gaat deze topic toch over, smaak en daar valt niet over te twisten (alom bekent) :jerry.
Met een leuk dempertje bedoel ik een mooie rvs uitlaat, met een mooie donkere sound.
Ik zelf persoonlijk vind de meeste standaard dempers een zielige vertoning.
En de demper moet vooral niet uitsteken, da's zo fout!:thumbdown
Koplampen met angel eyes vind ik mooi als ze matzwart zijn en alleen de reflector/lamp niet.
Die ledringen (angel eyes) ook gewoon matzwart, zie je ze niet.
Lexuslampen? alleen de naam al

uke. Da's ook niet mijn ding, te veel glim en plastic-chroom.