• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kent deze?

achter de pc is iedreen een held:fy1, was gewoon een leuk wagentje en meer niet,, 50%rotte dorpels das dan heel hard gegaan in die maanden maar dat zal dan wel, maar dan het volgende!! ik vraag aan jou zou ik even langskomen om het eens met eigen ogen te zien,, maar dan begin je te lullen dat ie ACHTER slot en grendel staat bij een maat van die een last minute heeft geboekt(en jij er niet bij kan) en een dag later loopt je bak in elkaar zit daar dan ook niet over te lullen, had dan gewoon gezegd, nick is goed kom maar even langs dan lopen we het lijstje even na,, en de koni verlaging was nieuw idd en bij Botter-tuning gekocht en gemonteerd, maar zoals eerder gezegd ga met die koni's na een koni importeur of iets dergelijks de garantie heb je als het goed is,, en kwa motor onderdelen die waren zeker weten nieuw maar als JIJ 2maanden doorrijd met een dikke motorstoring vind ik het niet gek dat dat spul er niet zo best meer uit ziet, maar we kenne gaan touw trekken hiero ik heb je aangeboden dat wij de auto terug namen voor goed geld en jij bent daar niet op in gegaan:wtf.

ik hoop dat je alle spullen een beetje kwijt raakt, want het is jammer dit voor jou dat het zo gelopen is en voor de auto.

veel succes,

groten nick

origineel gepost door city77

ja als ie gebeld had had ik em terug gekocht maar ja helaas tis gebeurt :thumbup en we leven allemaal verder

Hij heeft hier en op marktplaats best wel een behoorlijke tijd te koop gestaan. Op AGC weet ik niet. Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij heb je zelfs toen nog eens gereageerd in een verkoop topic, maar had je op dat moment het geld er even niet voor.

Hij is verkocht aan de buurjongen van "Mazzeltof" van dit forum, het is zonde dat ie de cross is in gegaan ben ik met je eens, had hem dan beter misschien niet aan die gene kunnen verkopen. Maar ja hij stond toch een beste tijd te koop en wou hem toch kwijt.

origineel gepost door nl-tuning

achter de pc is iedreen een held:fy1, was gewoon een leuk wagentje en meer niet,, 50%rotte dorpels das dan heel hard gegaan in die maanden maar dat zal dan wel, maar dan het volgende!! ik vraag aan jou zou ik even langskomen om het eens met eigen ogen te zien,, maar dan begin je te lullen dat ie ACHTER slot en grendel staat bij een maat van die een last minute heeft geboekt(en jij er niet bij kan) en een dag later loopt je bak in elkaar zit daar dan ook niet over te lullen, had dan gewoon gezegd, nick is goed kom maar even langs dan lopen we het lijstje even na,, en de koni verlaging was nieuw idd en bij Botter-tuning gekocht en gemonteerd, maar zoals eerder gezegd ga met die koni's na een koni importeur of iets dergelijks de garantie heb je als het goed is,, en kwa motor onderdelen die waren zeker weten nieuw maar als JIJ 2maanden doorrijd met een dikke motorstoring vind ik het niet gek dat dat spul er niet zo best meer uit ziet, maar we kenne gaan touw trekken hiero ik heb je aangeboden dat wij de auto terug namen voor goed geld en jij bent daar niet op in gegaan:wtf.

ik hoop dat je alle spullen een beetje kwijt raakt, want het is jammer dit voor jou dat het zo gelopen is en voor de auto.

veel succes,

groten nick

Waarom zouden we je nog langs laten komen?

Je hebt de auto verkocht aan ons dus het gaat je niks meer aan! De spullen verkopen prima. En verder moet je zelf ook eens ophouden met zwartmaken van mensen! Je gelooft maar wat je wilt geloven. DOORRIJDEN MET EEN DIKKE MOTORSTORING ???? jullie zeiden dat het zo verholpen zou zijn!! EN WE HADDEN GEEN ANDERE KEUS! Je krijgt de auto nooit meer terug zelfs het chassis niet, dan word ti weer HALF opgebouwd en als je hem weer zat bent dan verkoop je hem verder ! nu niet en nooit niet het eindigt helaas voor die auto hier en nu. Volgende x moet je de auto eens fatsoenlijk in mekaar zetten in plaats van met schroeven en pluggen.. of dingen vergeten vast te zetten in het interieur of onder de kap !!!

nogmaals auto was niet van mij,, gaat niet om zwart maken, en het gaat ook niet om nu langs te komen het ging erom toen je die lijsten met gebreken opnoemde toen wou ik langskomen voor mij hoeft het nu ook niet meer, we dachten om van het carroserie een mooi sprint project te maken heeft ie toch nog waardig rond gereden:P:P

ik vind het allemaal best ik heb me best gedaan om te helpen TERWIJL DIT NOG GENEENS MIJN AUTO IS!!!!:argue, en je kan idd aan me eigen auto's zien dat ze in elkaar zitten met schroeven en pluggen :jerry:jerry, maar nogmaals veel succes en ik hoop tot snel;)

groeten nick,, die niet de eigenaar van de blauwe kadett wasking:king:

Ach er zijn mensen wie hier om lachen.

Alhoewel mij dit zou overkomen zou ik ook niet blij zijn.

Er zijn ergere dingen in het leven toch !?

origineel gepost door Poolnoordgsi

Ach er zijn mensen wie hier om lachen.

Alhoewel mij dit zou overkomen zou ik ook niet blij zijn.

Er zijn ergere dingen in het leven toch !?

Ja maar overdrijven is ook een vak :thumbdown

Overdrijven is een vak apart.

Wel jammer dat de persoon in kwestie van wie deze kadett is MIJ niet terug mailt over het geen van het evt. overkopen van het chassis! aangezien IK ook wel eens een idee heb ermee. maarja geen respons. best jammer..

Greetz Arjan

weet je toch gelijk hoe ze zijn????

Daarom.

Niet volwassen ;) haha

Gr. Arjan:jerry

origineel gepost door ajn0

Wel jammer dat de persoon in kwestie van wie deze kadett is MIJ niet terug mailt over het geen van het evt. overkopen van het chassis! aangezien IK ook wel eens een idee heb ermee. maarja geen respons. best jammer..

Greetz Arjan

we hebben meer emails om te beantwoorden en ja dan schiet er wel eens door die dan niet beantwoord word

weet gelijk hoe jij bent als echte "opel" liefhebber

een echte opel liefhebber zet zijn auto met orginele schroeven en bouten vast en niet met pluggen en schroeven en parkers hier en daar vlak bij de electronica

en de helft niet vast

zelfs ik koop bij de opel orginele schroeven en bouten

Daarom.

Niet volwassen ;) haha

Gr. Arjan:jerry

NIET VOLWASSEN degene die hier niet volwasse is was de verkoper als die eerlijk bij de verkoop

vertrouw er op dat als je een opel koopt bij een opelliefhebber dat die dan goed is

mr ik hou er over op mensen die mij wel kennen weten wel hoe ik werkelijk ben

iedereen heeft voor oordelen

kijk mr of jullie er verder over mij willen praten als jullie daar lol in hebben veel plezier

origineel gepost door 2nd Identity

Greetz Arjan

we hebben meer emails om te beantwoorden en ja dan schiet er wel eens door die dan niet beantwoord word

Onzin als je hier kan posten kan je ook e-mail verzenden :P

een echte opel liefhebber zet zijn auto met orginele schroeven en bouten vast en niet met pluggen en schroeven en parkers hier en daar vlak bij de electronica

en de helft niet vast

in mijn gsi zijn ook niet alle schroeven orgineel dus dan ben ik geen opel liefhebber:hmmz

en parkers gebruik ik ook wel eens

maar wel zonde dat er weer een gsi naar de cross is

ben blij dat ik er nog een heb kunnen redden net voor de vakantie

En nogmaals voor de 100ste keer het was mijn auto niet,,:wtf:wtf:wtf ik vind het alleen jammer dat ie gesloopt word meer niet, jij loopt konstant te mauwen over wat wel en niet goed is aan die auto.

nogmaals we hadden er normaal uit kunnen komen, nu kost het je nog meer tijd en moeite, jammer hoor.

mvg nick

origineel gepost door jblfreak

en de helft niet vast

in mijn gsi zijn ook niet alle schroeven orgineel dus dan ben ik geen opel liefhebber:hmmz

en parkers gebruik ik ook wel eens

maar wel zonde dat er weer een gsi naar de cross is

ben blij dat ik er nog een heb kunnen redden net voor de vakantie

hee chief, leuke opmerkingen he':hmmz:hmmz

maar laten we er maar over op houden en tot op sevenum:jerry

En nogmaals voor de 100ste keer het was mijn auto niet,,:wtf:wtf:wtf ik vind het alleen jammer dat ie gesloopt word meer niet, jij loopt konstant te mauwen over wat wel en niet goed is aan die auto.

nogmaals we hadden er normaal uit kunnen komen, nu kost het je nog meer tijd en moeite, jammer hoor.

mvg nick

De kadett is al gestript en weg dus.

Zoveel tijd en moeite heeft het niet gekost.

Terug
Naar boven