achter de pc is iedreen een held:fy1, was gewoon een leuk wagentje en meer niet,, 50%rotte dorpels das dan heel hard gegaan in die maanden maar dat zal dan wel, maar dan het volgende!! ik vraag aan jou zou ik even langskomen om het eens met eigen ogen te zien,, maar dan begin je te lullen dat ie ACHTER slot en grendel staat bij een maat van die een last minute heeft geboekt(en jij er niet bij kan) en een dag later loopt je bak in elkaar zit daar dan ook niet over te lullen, had dan gewoon gezegd, nick is goed kom maar even langs dan lopen we het lijstje even na,, en de koni verlaging was nieuw idd en bij Botter-tuning gekocht en gemonteerd, maar zoals eerder gezegd ga met die koni's na een koni importeur of iets dergelijks de garantie heb je als het goed is,, en kwa motor onderdelen die waren zeker weten nieuw maar als JIJ 2maanden doorrijd met een dikke motorstoring vind ik het niet gek dat dat spul er niet zo best meer uit ziet, maar we kenne gaan touw trekken hiero ik heb je aangeboden dat wij de auto terug namen voor goed geld en jij bent daar niet op in gegaan:wtf.
ik hoop dat je alle spullen een beetje kwijt raakt, want het is jammer dit voor jou dat het zo gelopen is en voor de auto.
veel succes,
groten nick
ik hoop dat je alle spullen een beetje kwijt raakt, want het is jammer dit voor jou dat het zo gelopen is en voor de auto.
veel succes,
groten nick