• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie neemt weleens een lifter mee ?

-BlendjuH-

Post veel
Zie regelmatig lifters langs de weg staan ...

Dus vraag me af

Wie ze weleens een lift geeft en wie niet ?

Zelf zou ik het niet doen omdat ik niet weet wat voor persoon het is ...

Dus achtergrond niet kent van die persoon ...

Ik ben er hier nog NOOIT een tegen gekomen, zou het zelf niet doen. Je weet nooit wat voor persoon het is, of het moet blond met een flinke voorgevel zijn :jerry

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Wel eens gedaan, 10 jaar geleden.

Had toen een BMW 328I E36.

Flink gas gegeven, links rechts van alles inhalen 220-230kmh.

Volgende tank station was hij er weer uit.

Met een wit gezicht en een haastig bedankt/vaarwel.

Toen ik nog op school zat stonden er3 studenten vrouwtjes te liften....en ik moest verdorie examen doen....

De verhalen lijken mij ook wel grappig ...

Maar voor t zelfde geld is het iemand die uit een inrichting e.d. ontsnapt is ...

Had mijn vader toen ook mij gemaakt :shock:

Was voor hem dus ook de laatste keer king:

inayat , was voor die persoon ook gelijk de laatste keer dat ie ging liften :jerry

@johanhummer9 wrote:@Ewoud94 wrote:of het moet blond met een flinke voorgevel zijn :jerry

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

dit :D:D

Die dan een klap van de malle molen heeft gehad en

die dan ineens naar de politie roept dat je haar ontvoert heeft ofzo :jerry :jerry

ik snap niet waarom jullie allemaal denken dat elk meedemens wat naast de weg staat moordenaars en verkrachters zijn. :D

het zijn vaak gewoon mensen met pech die wel effe hulp kunnen gebruiken. die de bus gemist hebben of hun fiets of motor kapot is.

om maar wat te noemen. en zo heb ik vroeger ook wel vaak gelopen. toch fijn als iemand je dan helpt! ;)

en de echte lifters die nog ver moeten zijn al helemaal aardige open geinteresseerde lui.

ze stinken alleen soms een beetje.. :D

ik neem ze iig wel vaak mee.

in het miezerige hongaarse dorpje waar ik vaak zit is de busverbinding met het eerste zinnige dorp en de rest van de wereld goed klote.

daar neem ik zo altijd de halve bushalte mee die daar tevergeefs op een bus staan te wachten.

ik heb daar vroeger ook zo vaak uren gestaan.

@kaneelschep wrote:ik snap niet waarom jullie allemaal denken dat elk meedemens wat naast de weg staat moordenaars en verkrachters zijn. :D

het zijn vaak gewoon mensen met pech die wel effe hulp kunnen gebruiken. die de bus gemist hebben of hun fiets of motor kapot is.

om maar wat te noemen. en zo heb ik vroeger ook wel vaak gelopen. toch fijn als iemand je dan helpt! ;)

en de echte lifters die nog ver moeten zijn al helemaal aardige open geinteresseerde lui.

ze stinken alleen soms een beetje.. :D

ik neem ze iig wel vaak mee.

in het miezerige hongaarse dorpje waar ik vaak zit is de busverbinding met het eerste zinnige dorp en de rest van de wereld goed klote.

daar neem ik zo altijd de halve bushalte mee die daar tevergeefs op een bus staan te wachten.

ik heb daar vroeger ook zo vaak uren gestaan.

Ben jij soms een buschauffeur?

zoveel mensen krijg ik niet in de auto. :D

hahaha ik zei al dat ik naar een miezerig dorpje ga. dus zoooveel staan er ook weer niet hè. :D

maar neem er altijd wel een stuk of 2-3 mee ja.

als t leuke meisjes zijn kunnen ze ook altijd op schoot :)

ik kom dan door 2 andere kleine dorpjes en meestal moeten ze er daar toch al weer uit.

scheelt toch dik een uur lopen voor ze. op heuvelige bochtige 80 wegen zonder licht

Hier staan ze redelijk vaak langs de baan.. Vaak met bordjes LUIK of LIEGE... Vaak af gedankte mensen, onverzorgd wat alleen naar Maastricht komen voor een stikkie of andere troep te kopen.

Ik zou alleen stoppen als het een mooie dame is hehe. king:

@ Kaneelschep betaling met geld of in natura :ass

Zo heb ik ze nooit zien lopen,

stress-lifter.jpg

En zo ook nooit gezien... maar ze mocht graag mee no problem!

sophia3.jpg

Nam er vroeger ook wel eens mee als ik onderweg terug naar huis was, mocht eigenlijk niet van de "baas" (ivm auto van de zaak), de laatste stond in het noodweer totaal verregend, het bleek een godsdienstwaanzinnige te zijn...na wat gepreek duidelijk gemaakt dat ik heiden ben en vooral geloof in mezelf, dat ik iedereen respecteer maar hij zijn mond moest houden of anders weer mocht gaan zwemmen! dat respecteerde hij ook..het was verder een rustige rit, toch was hij dankbaar bij het uitstappen!

Terug
Naar boven