• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

Past beter bij de kleur :P

Of er zit een 1 tje op kenteken.

Moet ie alleen niet meegepakt worden want dan gaat ie voor de bijl

Overigs wel leuke Manta alleen voorbumper is niet mijn smaak king:

ja nu je het zegt idd,kan je een flinke boete voro krijgen (eigen ervaring) als je erzo mee rond rijd en je hebt er 1 tussen zitten die er verstand van heeft dan kost het je geld:(

origineel gepost door manta19sr

alleen je voorbumper zit niet goed,zitten de 2 bevestgingsblokjes er wel tussen op de voorschermen,hij kanteld namelijk voorover

Teveel gedronken? Ik zie het niet in ieder geval :P

Of is mijn bier nog niet helemaal verwerkt?:hmmz

origineel gepost door piet

origineel gepost door Jägermeister

Vind die voorbumper er niet verkeerd op staan...

dat is dezelfde voorbumper die bij rayn ligt :)

Ja de achterbumper heeft ie ook liggen, maaruh helaas de side-skirts niet:swear

origineel gepost door The_Undertaker

alleen je voorbumper zit niet goed,zitten de 2 bevestgingsblokjes er wel tussen op de voorschermen,hij kanteld namelijk voorover

Teveel gedronken? Ik zie het niet in ieder geval :P

Of is mijn bier nog niet helemaal verwerkt?:hmmz

Vind het wel jammer dat de punt van het snuitje een beetje over de bumper heen hangt:(

joah da knen ik helaas niks aan doen:(:D

joah da knen ik helaas niks aan doen:(:D

Maar desondanks wil ik ze toch allemaal wel hebben...

vanmiddag op kruising goes van s'heerhendirkskinderen richting goes en op de kruising wou ik links af slaan,maar dan heb je eerst een oprijstrook na het eerste licht en dan een tweede licht en reed dus in 1 door de bocht schakel over naar 2 geef niet eens veel gas ging de achterkant me inhalen,gelukkig geen autos in de buurt en kon hem na 5 flinke snokken aan het stuur weer rechts krijgen,hij piepte niet maar gleed gewoon.ondanks het droog was en reed absoluud niet hard,gelukkig zonder schade,dus jongens opletten:)

vanmiddag op kruising goes van s'heerhendirkskinderen richting goes en op de kruising wou ik links af slaan,maar dan heb je eerst een oprijstrook na het eerste licht en dan een tweede licht en reed dus in 1 door de bocht schakel over naar 2 geef niet eens veel gas ging de achterkant me inhalen,gelukkig geen autos in de buurt en kon hem na 5 flinke snokken aan het stuur weer rechts krijgen,hij piepte niet maar gleed gewoon.ondanks het droog was en reed absoluud niet hard,gelukkig zonder schade,dus jongens opletten:)

Vraag het maar aan Pascal... Die heeft er alle ervaring mee...

doe ook maar ff mee.

dit is dus mijn manta.

nog niet zo lang in bezit.

ben er mee bezig om hem weer apk klaar te krijgen.

hij heeft 5 jaar stil gestaan.

tweety.jpg

tweety2.jpg

tweety3.jpg

Vaak proberen om zo min mogelijk te sturen, en dan vooral alleen de goede kant op sturen. Werkt voor mij het beste.

Ik raak ook wel eens onverwacht in een slip, maar ik stuur dan gewoon 1 keer de kant op die mijn voorkantje op moet gaan, en verder niks doen.

Zo ook een keertje op een regenachtige avond, ging ik een bochtje door, die met droog al lekker hard gaat met 50, alleen toen ook met 50, en regen, en 1 hand aan het stuur :o Maar ook dat ging prima:)

Maar beter wel een beetje opletten ja..:thumbup

origineel gepost door Tafkam

Deze twee zijn van mij, de witte staat al een paar jaar op een restauratie te wachten, (ik heb eindelijk een sleutelplek, dus ik wil er gauw mee beginnen) De antraciete is m'n 'dagelijkse bak' .

Die is eigenlijk ook aan een flinke opknapbeurt toe, maar als het nieuwe uitlaatspruitstuk erop zit kan ie nog wel ff.

Verder heb ik nog ergens een b-tje uit 82 ergens in een stalling staan, daar heb ik nog geen plannen mee, maar mischien leuk voor m'n zoon (over 16 jaar :) )

mantanr1.jpg

mantanr2nb.jpg

De eerste twee stonden er al een tijdje op, had ng geen foto van de 3e, dit is een 'krijgertje' en staat ook al een tijdje in de wacht, heb er nu 3 die geen van 3en rijden :cry

Weet zo langzamerhand niet meer waar te beginnen.

DVC00761.jpg

Terug
Naar boven