• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

mijne heb ook3 d en dakraam ik wil het niet missen komt er andere manta komt er ook weer dakraam in maar das natuurlijk ieders eigen smaak

de mijne is ook weer klaar.

2 jaar apk erop.

dus toeren maar en op de foto zetten.

Afb011.jpg

Afb002.jpg

dat embleempje blijft zeker zitten.

wil hem straks weer in kleuren.

ik vind hem wel mooi.

maar die club bestaat zeker niet meer?

origineel gepost door JohnC

manta.jpg
de nieuwe foto moet ik nog maken van de voorkant. heb nog wel wat van de achterkant. :wub:wub
IMG_1943.jpg

Looking sharp man.

Ik vind die gele lampen ook wel iets hebben. Steekt lekker af. Ook omdat je achterlichten niet origineel zijn.

origineel gepost door LOSS

origineel gepost door JohnC

manta.jpg
de nieuwe foto moet ik nog maken van de voorkant. heb nog wel wat van de achterkant. :wub:wub
IMG_1943.jpg

Looking sharp man.

Ik vind die gele lampen ook wel iets hebben. Steekt lekker af. Ook omdat je achterlichten niet origineel zijn.

ja bedankt maar de gele lampen zitten er niet meer in.

er zit nu iets heel anders in staat nog mooier , de foto s volgen nog..:thumbup

sinds vorige week vrijdag apk goedkeur..

dus rijdt ik nu al bijna een week met de kanarie rond..

van de winter compleet in restauratie.. maar toch even een paar leuke foto's geschoten..

haha sorry,

wilde het vanavond even uppen, alleen deed 't forum nix..

bij deze dus:

de rest zal ik jullie onthouden,

aangezien het net tegen de avond begon te lopen.. en de foto's dus niet echt mooi zijn geworden..

precies dit model?

die heeft mantateamtwello een tijdje terug gemaakt.. 10 stuks zoals ik vandaag van z'n broertje heb gehoord.. die kwam toevallig voorbij rijden en zag de manta staan.. dus is 'ie even komen buurten..

was trouwens ook wel weer komisch..

hij heeft amper een kwartier bij me in de auto gezeten.. en heb de auto nu zelf al 3-kwart jaar..

in dat kwartier is hem meteen opgevallen dat ik 2 rechtse engelmann's heb.. iets dat me in al die tijd dat ik m heb nog niet eens opgevallen was hahaha :P

vanmiddag maar eens even omzetten :D

Terug
Naar boven