• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

ik ben mischien ook van plan wat anders te kopen

de B GSI van gertAstra staat hier ook op t forum te koop

alleen dan zou de BCC weg moeten dus ik twijfel toch wel

Mensen uit omgeving Eibergen, wie weet was er met mijn manta is gebeurd ???

Jomanta (johan van leeuwen) heeft mijn manta 2 jaar geleden gekocht, hij is inmiddels naar Duitsland verhuisd en zou

de manta meenemen. Hij zou hem op nederlands kenteken laten staan ivm keuringen in duitsland, dit vanwege de

ingebouwd 2.0 16V. Kenteken was LT-22-YR en komt niet meer voor bij rdw.

WIE O WIE weet wat er met mijn toemallige schatje is gebeurd ???

17495250_1-1.jpg

Ik weet het niet zeker, maar is die auto niet bij het DCR Manta Team belandt? En vervolgens helaas in de kreukels?:(

Weet het niet 100% zeker, maar hier staat me iets van bij, kan me misschien vergissen, kan ook goed een andere Manta zijn geweest :angel

wat ik toen van hem begreep ging hij toch mee naar de mof

mischien heeft ie hem idd effe ander blok ingezet en meegenomen naar de mof

of daar toch aangeboden bij tuv dat ie gewoon zo kenteken heeft verkregen (mischien heb ie wel 16v op duitse brief )dat zou mooi zijn

effr terug voeren en 16v op papier

origineel gepost door Shrek!

Daar ben ik dus benieuwd naar :D

Hahaha, ben ik weer eens ff niet in beeld! Kijk eens wat hier achter in de garage staat.

sam.jpg

en nog steeds in de zelfde staat met de 16v er in.king:

Kijk mijn oude liefde :wub. Dat doet me goed Johan. hij staat lekker binnen

Kenteken is eraf zie ik :(. Wil je hem op duits kenteken gaan zetten??

Of gewoon voor de heb laten staan :D

origineel gepost door Shrek!

Kijk mijn oude liefde :wub. Dat doet me goed Johan. hij staat lekker binnen

Kenteken is eraf zie ik :(. Wil je hem op duits kenteken gaan zetten??

Of gewoon voor de heb laten staan :D

Yep, ik heb de kenteken platen al ingeleverd en staat hier klaar om ingevoerd te gaan worden, de eerste koper heeft zich hier al gemeld maar wou wel graag zijn scooter en z,n halve huisraad inruilen :hmmz

Ik heb dat bod maar afgeslagen, maar hij is inmiddels al 3x terug geweest steeds iets meer euro's ;) dus het zal wel niet lang meer duren.

Inmiddels rij ik met big opels hier rond .... een A-monza en een sena. hehehehe dat rijd ook wel hoor.

De LF-32-Zb zie pagina 44 staat nu al op de brug wegens overmoedigheid tijdens gladde dagen. Een sloot van 2meter diep werdt hem teveel.

Maar hij kan nu wel helemaal gerestaureerd worden. Anders was dat er toch nooit van gekomen

bedankt cruez, ja had zelf niet door dat de foto het niet deed :wub

nja dat is dus mijn manta, nu staat die alleen op orginele wielen (winterbanden), in het voorjaar komen mijn borbet A's erop..

heb ook nog n 3 delige heck spoiler liggen, maar die wacht nog steeds op een spuitbeurt

motorisch:

lexmaul injectie

spaghetti spruitstuk

jetex uitlaat

Terug
Naar boven