• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wiel bijna kwijt!

@yzf1kr wrote:Ik denk dat ze gewoon zijn vergeten een wiel na te trekken.

Zal echt niet de eerste keer zijn. Dat soort dingen worden meestal door stagiairs of hulpjes gedaan, en die kunnen vaak niet tot 4 tellen. :)

Nee hoor, ik was er namelijk zelf bij om te helpen. Ik weet 100% zeker dat ook rechtsvoor is nagetrokken door mijn monteuse.

Onderhoud alweer jaren mijn Vectra. Is een gediplomeerd automonteur, en een goede mag ik wel zeggen.

"Hang er maar een nieuwe uitlaat onder meid, deze is op."

Ga ik hem ophalen, zegt ze "Ik heb alleen de einddemper vervangen, de rest was nog goed." Zo een dus. En ruim 2 jaar later is de uitlaat nog steeds in orde!

Door haar zijn al heel wat pittige klussen gedaan: voorste wieldraagarmen vervangen, distributieset plus koppaking vervangen, verlaagd, wielen gebalanceerd, en het reguliere onderhoud.

Ben er zeer tevreden mee! :thumbup

Onderhoud alweer jaren mijn Vectra. Is een gediplomeerd automonteur, en een goede mag ik wel zeggen.

"Hang er maar een nieuwe uitlaat onder meid, deze is op."

Ga ik hem ophalen, zegt ze "Ik heb alleen de einddemper vervangen, de rest was nog goed." Zo een dus. En ruim 2 jaar later is de uitlaat nog steeds in orde!

Door haar zijn al heel wat pittige klussen gedaan: voorste wieldraagarmen vervangen, distributieset plus koppaking vervangen, verlaagd, wielen gebalanceerd, en het reguliere onderhoud.

Ben er zeer tevreden mee! :thumbup

Hehe ja, blijven herinneringen om niet te vergeten :

P9180496.jpg

P9180497.jpg

Kan nog steeds over de zeik gaan met de foto's zien, maar ook wij mochten idd blij zijn dat we een engel hadden die dag :D

Je mag jezelf iedere dag weer gelukkig prijzen dat er niks is gebeurd Peter!

Hoop zat mensen soms dingen toe, maar dit toch niet

Hehe ja, blijven herinneringen om niet te vergeten :

P9180496.jpg

P9180497.jpg

Kan nog steeds over de zeik gaan met de foto's zien, maar ook wij mochten idd blij zijn dat we een engel hadden die dag :D

Je mag jezelf iedere dag weer gelukkig prijzen dat er niks is gebeurd Peter!

Hoop zat mensen soms dingen toe, maar dit toch niet

Begint een rage te worden...

Vandaag 2 mensen gehad met losse wielen aan de auto....

En daarvoor al enkele mensen, maar die hadden zelf de zomerwielen onder de auto gezet...zonder momentsleutel natuurlijk.

Begint een rage te worden...

Vandaag 2 mensen gehad met losse wielen aan de auto....

En daarvoor al enkele mensen, maar die hadden zelf de zomerwielen onder de auto gezet...zonder momentsleutel natuurlijk.

Terug
Naar boven