Ik heb altijd een 4cilinder naast mijn 6cilinder gehad, dus was het wel gewend haha..
Rijdt erg fijn..
Plannen, we zijn al lekkerbezig geweest.
Er blijkt een hoop elkectrisch voorbereid.
dit was al een met een aantal opties, waaronder Origineel Centrale Vergrendeling (lekker grote drukknop op de kofferklep haha)
en hierdoor zal ie wel op de extra dingen zijn voorbereid.
- Gister hebben we de klepdekselpakking vervangen
- Dahsboard kast lampje aangesloten (had alles nog liggen van diversen gesloopte Corsa's A
- Stuur geplaatst van een Kadett-GSi 16V, leder en ligt lekkerder in de hand als het Ascona (kadett-E) stuurwiel
- Alle lampjes op Dash weer gemaakt:
- Klok weer aangesloten
- Radio aangesloten (Iso uit mijn oude Vectra boom geknipt en die erin geplakt, heb nu 2 oldskool originele spealers die het geluid brengen haha Klinkt Cool)
- Volkswagen 99. Relais geplaatst met regelbare interval (is alleen relais wisselen en het werkt!!)
- Leeslampjes geplaatst vanuit mijn Oude Vectra
- Lichtzoemer gewisseld van die iritante zoem, naar 2tonige van de jongere opels
- Gele lampen in de koplamp gezet
Verdere plannen:
- toerenteller Dash erin
- Liefst nog wat opbouw mistlampen en verstralers erop..
- om echt gek te doen behoort Originele Opel Cruise Control ook nog tot 1 van de mogenlijke Projecten.. (het is toe te passen, mechanishe Pulse gever van de kadett-E / Corsa-A / Ascona-C zoeken en daar kan je je snelheids signaal vandaan halen. (deze komt op de bak tussen de bak en tellerkabel in).
Willem
Dat was het wel:
hierbij wat info van mijn topic op V-TN forum:
Zo heeft Arjan (USB-Stokje) Het klepdeksel pakkingkje vervangen
En heeft Ron mij geholpen met in het dashboard Alles aan de gang te krijgen, heb zelf mijn Lederen Kadett-E Stuur geplaatst zo werkt het klokje weer, en alle verlichting: foto's van het dash:
Oude stuur:
Nieuwe Stuur:
Ook heb ik het reeds voorbekabelde leeslicht aangesloten:
Gele H4 lampje geplaatst:
Verder zijn er nog wel meer dingen gedaan, zoals reeds voorbekabelde Dashboard kastlicht aangesloten
- Ruitenwissersysteem voorzien van Regelbaar VW 99. relais
- Lichtzoemer van zoemer naar 2tonige pieper (jongere Opels)
- Hier en daar een deukje terug proberen te duwen
- Originele gril geplaatst
- Radio aangesloten dmv Isostekker in de Ascona te maken
Willem