• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's C-Ascona's: 03-02-14: Delco ontsteking vervangen

Is dat echt gele licht niets voor jouw in de koplamp?

Wel leuk aan t opknappen met kleine simpele dingen, keep up the good work :thumb

@ Astrastationgsi: Tuurlijk, gewoon de usual produkt hier, Dubbelpolig van een Jap of Korreaan in de lampen geprutst, de knippers hebben ambergele binnenkapjes

@ TWA: Ik heb gele lampen in de auto.

@ Petrolhead: Via zo'n veel te dure us-module??

@ ColinH: Ben er ook wel blij mee, kijken hoe lang het duurt voor er hier een agent over begint te zeuren haha..

Willem

Bedoel nog meer geel

IMG_5745.JPG

Maar blijft een leuke look

@wim-v6 wrote:@ Astrastationgsi: Tuurlijk, gewoon de usual produkt hier, Dubbelpolig van een Jap of Korreaan in de lampen geprutst, de knippers hebben ambergele binnenkapjes

@ TWA: Ik heb gele lampen in de auto.

@ Petrolhead: Via zo'n veel te dure us-module??

@ ColinH: Ben er ook wel blij mee, kijken hoe lang het duurt voor er hier een agent over begint te zeuren haha..

Willem

uhm ja :angel haha

Je zou m eens open moeten maken, zit voor nog geen 2 kwartjes materiaal in..

Maargoed, Zelfbouwen is ook weer wat..

Ziet er goed uit met zo'n US module, Geeft alleen op stadslicht wat weinig licht..

Willem

ja dat klopt wel heb hem al opengemaakt om te kijken, maar inderdaad zelf maken zit je daar weer mee en nu zit het mooi in een doosje en is de lichtsterkte instelbaar kortom beetje gemakzucht

Gister de Kachelmotor vervangen, de oude liep stroef en liep af en toe vast..

Heb nu een motortje van een Kadett-E geplaatst, deze loopt keurig rustig rond!!

Willem

Ascona en Corsa-A zijn identiek qua kachelhuis/motor. De motor zelf is idd deelbaar tussen de kadett-e :)

jup, ze hadden er nog 2 liggen van een Kadett-E, dus had niet veel keuze, en het is makkelijker het motortje zelf te wisselen als heel het kachelhuis te wisselen..

aangezien deze motortjes hetzelfe zijn, is het dus opgelost..

Willem

Deze is ook hetzelfde, en zit hetzelfde, ook de stekker en de plek van de stekker, ALLES is gelijk aan deze motoren.

De kachelweerstand zit aan de motor gesoldeerd.

Deze heb ik over gesoldeerd, die van mij was goed, die van de kadett kapot..

Willem

dat met die knippers vind ik ook wel geinig. :thumbup

was er ook niet een truckje voor, zonder er een lampje bij in te maken?

( of lees: .. hoe heb jij dat gedaan dan ;) .)

Terug
Naar boven