• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's C-Ascona's: 03-02-14: Delco ontsteking vervangen

Lekker bezig geweest zie ik.

Leuke opties die extra schakelaars, zie ze maar te vinden.

Die riem van die corsa was bijna zn dood zo te zien..

goed bezig wim,alleen die witte knippers maken de C2 wel een beetje te modern,maar ik ben dan ook een originaliteitsfetisjist (goeie morgen,wat een woord)

is de achterklep van de C2 nou een hele andere kleur?? :shock:,en dan jouw kreukelding ook meerdere kleuren. Wim verzamelt de Ascona "harlekin"serie.

Polo Harlekin.

vw-polo-harlequin-rear.jpg

Ja de motorkap valt samen met die grill niet eens zo op. als ik de schermen zou overzetten gaat het wel op vallen..

Willem

Klopt, ik heb deze foto al vaker voorbij zien schuiven.

Verder ziet hij er nog Prima uit..

eigenlijk moet je dan op zoek naar echt verschillende kleuren, Rood BLauw oranje, geel, paars, etc etc haha..

Willem

ja verder is hij nog prima alleen hier en daar wat deukjes en aan de rechter kant heeft iemand een rechte yzere plaat over het lekbakje gelast, daar om wil ik daar ff een nieuw lekbakje inlassen en de auto geheel in andere kleur spuiten :P

t belangrijkste was dat de ascona gratis was haha:p

nee geen fotosjop mijn velgen zijn zo oranje als wat :P king: ook eerst niet mijn keuze maar kon de velgen met goede banden goedkoop krijgen en ben t toen leuk gaan vinden haha heb ook nog een set vectra 2000 velgen die fluorroze zijn :P

@opelpower89 wrote:nee geen fotosjop mijn velgen zijn zo oranje als wat :P king: ook eerst niet mijn keuze maar kon de velgen met goede banden goedkoop krijgen en ben t toen leuk gaan vinden haha heb ook nog een set vectra 2000 velgen die fluorroze zijn :P

Oke, alle respect maar dan kijk ik even de andere kant op oke ?

Rik :agent

voor de C3 een Pierburg 2E Carburateurtje gekocht, met luchtfilterbakkie en goede carterventilatieslang:

SAM_1015.jpg

SAM_0995.jpg

SAM_0996.jpg

SAM_0997.jpg

SAM_1000.jpg

SAM_1002.jpg

SAM_0999.jpg

SAM_0998.jpg

SAM_1007.jpg

SAM_1008.jpg

SAM_1010.jpg

SAM_1012.jpg

SAM_1013.jpg

SAM_1011.jpg

SAM_1021.jpg

SAM_1018.jpg

Willem

Deze zit al op de Ascona, heb nu een reserve, en hij blijkt ook nog eens in bijzonder nette staat!!!

nieuw kaal zonder vacuumdoosjes etc etc kan je m voor 250euro vinden, deze was nog geen 5 tienen... incl filterdoos, en carterventilatieslang

Dit is een Carburteur, niks injectie!!!

Wel automatische choke

Willem

@wim-v6 wrote:voor de C3 een Pierburg 2E Carburateurtje gekocht, met luchtfilterbakkie en goede carterventilatieslang:

SAM_1015.jpg

SAM_0995.jpg

SAM_0996.jpg

SAM_0997.jpg

SAM_1000.jpg

SAM_1002.jpg

SAM_0999.jpg

SAM_0998.jpg

SAM_1007.jpg

SAM_1008.jpg

SAM_1010.jpg

SAM_1012.jpg