• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's Corsa-B upd 04-05-'14: Remmen Banden + Diversen kleine

Ik heb ff zitte snuffele op gmtuning en daar kwam ik 2 led angel eyes met dubbele ringen

Ene was h1 andere h7,

de h7 leek feller maar ik heb er geen verstand van er staat past op de orginele stekker plug and play.

als het zo is dat ik ze gewoon om kan wisselen word het wel heel verleiderlijk :shock:

Meestal kan je se zo ompluggen.

Haal wel 2 van die koplampclips, die krengen breken altijd.

Bedankt Dolby

Door WIM-V6, vanaf de teledinges

let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

Intussen wel het een en ander gebeurt aan de Corsa.

Mudflaps erop gezet.

En hem verlaagd.

e9b90017bc9b753896d872a666b3a31f.jpg

5e8c4ae6daee501ff4a97758151fcb2f.jpg
a2c5d0c9337fac06fdafc5dd86e43ee7.jpg

c4bb2db9443a6a598bbe39ef879d45f4.jpg

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Wel met 2 potige mensen in de Corsa heb ik eergister kunnen Constateren.

@wim-v6 wrote:@soepkiepe wrote:.

Regelbare interval:

1: PHaal oude hendel los

2: Knip de draad aan pin I (kan ook J zijn) door, zodat je aan bijde kanten nog een draad kan aansluiten

3: doe de ene draad van het stelwieltje aan 1 kan van de I draad (auto kant). en de andere draad van het wieltje aan de andere kant van de I draad (hendel kant)

4: Plaats het (meestal Gele) Interval relais van de Omega-B met Regelbare interval.

Willem

Heb er gewoon een VW 99 relais ingestoken:ook regelbare interval! Bij Kadett ook meteen gedaan, was nu toch Golfjes aan het plunderen ;)

zag leeslampje voor ingebouwd, extra draad getrokken? Heb nl mooie smoke glas leeslamp van Vec b er in gezet maar bedrading is niet voorbereid. ....

Ik wilde m met draaiwieltje hebben.

In bijde Ascona's heb ik het 99. Relais, omdat de originele hendels erin moeten blijven.

Leuke auto Willem!

Heb het topic eens doorgespit van de man de mij vaak heeft kunnen helpen :thumbup

Vraagje, wat voor set heb je gebruikt om hem te verlagen? Wil mijn corsa ook wat gaan verlagen en ben wat opties aan het overwegen. Staat toch wel leuk:)

groetjes Bart

Heb een 2e hands setje gekocht van dacht TA-technics voor 60euro

@basss27 wrote:Jij bent er vroeg bij met de kerstverlichting dit jaar Willem :jerry

Foto gemaakt van alle tellerlampjes behalve Cruise Control, deze gaat alleen branden bij ingeschakelde Cruise Control.

Heb ook nog een foto van mojn Combo 1.6-16V met alle lampjes aan:

ec59de293dd3bb038ab98db67248dbf7.jpg

Ik hoor vaak niet zo'n goede verhalen over ta-technic. Ben benieuwd naar je ervaringen:) Ze zijn wel goed betaalbaar, ik wil er geen honderden euro's aan uitgeven.

En blijft leuk zon gsi dashboard:)

IMG_20140414_092240_zpsrwaebmzl.jpg~original

Terug
Naar boven