• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's Corsa-B upd 04-05-'14: Remmen Banden + Diversen kleine

Had ze al onder de Vectra, Deze banden zijn met een dikke laag sneeuw helemaal in hun nopjes, was als eerste weg bij het stoplicht met de Vectra, deze banden in Combi met de TC geweldig, precies goed uitgebalanceerde Combi

Willem

Mooie waarde willem.

20.000km al probleemloos boven de 1.4bar laatste tijd op 1.6bar.

Turbootje wilt maar niet kapot ??? staat al boven de 5.5ton :jerry

Mijne blijft ook nog prima rijden op 1.25bar.

Verbruikt daarbij vrijwel niks aan Olie

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Stopcontact ingebouwd, en aangesloten op Accesoire stand, deze gaat dus aan als de sleutel in het slot zit, en niet alleen op contact zoals bij de normale sigaren aansteker.

Spanning gepakt Direct van de Accu, met een 10A zekering, en een Relais welke geschakeld word op Accesoirestand, zo geeft ook de Led Voltmeter de juiste informatie, en worden de Corntacten van Goede Volledige spanning voorzien (Accesoiredraad is nogal dun, en lang, en dat levert verlies op).

Dit Stopcontact bevat:

Een uitrolbaar draad voor mini usb, makkelijk voor de gemiddelde smartphone, en moderne camera.

Een USB aansluiting, makkelijk voor opladen van Navigatie

2 Stopcontacten waar een Sigarettenplug in gedaan kan worden.

Een Voltmeter middels 4 leds, deze werkt alsvolgt:

- Rood: 11Volt

- Oranje: 12Volt

- Geel: 13Volt

- Groen: 14Volt.

aansluiting op de Accu met 10A zekering:

kastje zelf:

let niet op de Crappy foto, Komt omdat deze gemaakt is met een Iphone 4s (wat een Baggerding):

Willem

heey willem,

ik zie dat jij in je asbak een lampje hebt, die bevestiging heeft dan elke corsa wel,

ma niet elke corsa heeft dat orgineel werkend toch?

en weet jij zo of een 1996 corsa is voorbekabelt?

mijn dashboard verlichting was wel voor bekabelt,

john

Ik heb ze nooit zonder gehad of gezien, alleen meest een kapot lampje.

Wel zonder aansteker gezien.

dus elke corsa heeft een lampje die gericht staat op de asbak?? dan zal die van mij kapot zijn denk ik want ik heb hem bij alle 3 de corsa's die ik ooit heb mogen bezitten nog nooit gezien :shock:

Dan zijn ze alle 3 kapot geweest.

De autobezitters weten vaak niet hoe ze ze moeten vervangen en gaan met die klacht naar de garage.

Die zeggen vervolgens "dat het een grote klus is" en dat voor 1 lampie, dus laten ze het maar zitten.

Dit heb ik zelf meegemaakt toen ik nog bitter weinig wist van Opeltechniek :cry

Rik :)

Zal straks is kijken dan maar waar zit ie precies dan in je dashboard neem ik aan??

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Zie t al is t lampje achter je sigaretteaansteker dan zal ik die vd week is vervange

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Jup, dat is 1 lampje voor zowel de aansteker als asbak, en is met nog geen 10minuten te repareren

Echter was bij mij de bevestiging weggesmolten, heb er een ander compleet asbakje op de sloop gehaald.

Er zit een t5 Steeklampje.

Willem

Terug
Naar boven