• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra

De Tegenparty, had wel die neiging, had ook wel knap lef om tegen de Polizei te beginnen met zijn klaagserenade..

Ik kan me er niet kwaad om maken.

Ongeveer 70% van het huidige verkeers deelnemers, bestaat uit deze Lease hufter kantoorkneuzen die denken dat ze boven de wet staan...

Willem

In ieder geval was meneer de renault-bestuurder niet blij... stond te vloeken aan de telefoon en zelfs een van de agenten is verbaal uit z'n slof geschoten tegen de beste man.

Tja, wat zou je zelf in zo'n situatie doen... 4 Nederlandse getuigen, waarvan er 1 de beelden van de dashcam gelijk via de laptop op een CD-tje heeft gebakken voor de plisie :-) Zelfs de agent vond het maar wat interessant dat er beelden van waren!

Maar 't is wel even een flink wakker-schud-moment!

Hij Prakte m vanaf de rechterbaan Ram voor mijn auto, dus officieel is HIJ schuldig...

We zien wel wat er uit komt...

Willem

Misschien een beetje snel om te zeggen, maar gaat het weer een Vectra worden, of ga je op zoek naar een ander model / type?

Ik weet t nog niet, Als er een vectra Terug komt, moet het wel weer een V6 zijn....

Ik was zowiezo al aan het kijken voor een Grijskenteken dieselauto, voor als daily vervoersmiddel..

Nu houd ik de Combo maar effe wat langer, en zie het allemaal wel...

Willem

Komt wel goed Willem, het staat vast (zelfs op video) dat jij niet de schuldige bent.

En al wil je er vast nog niet aan denken, straks staat er wel een nieuw project voor je klaar. Always look on the bright side of life! :thumb

Jeetje Willem, daar gaat een hele mooie vectra. Als ik die renault zo rond zie tollen is het niet zachtjes gegaan. Idioten gewoon die niet kijken. Echt balen! Succes in ieder geval met de afhandeling, zeker omdat het in het buitenland is gebeurt.

Jeetje...lees het nu net allemaal.. Klote kerel! Maar jou een beetje kennende komt het wel weer goed en met jou nuchtere blik sla jij je er wel doorheen. T is alleen hele zonde van je Vec.. Gelukkig heb je zelf niks.. Sterkte. Je kan ook een BMW kopen.. :D

Groet,

Eric

was wel erg vroeg wakker. maar de hoofdpijn die ik gisteren had er na is gelukkig wat minder.

heb het filmpje nu een paarkeer terug gezien en besef heel goed dat het ook anders had kunnen zijn afgelopen.

en wat Wim ook zegt. het leek echt of je alle tijd had om te reageren en er tussendoor te sturen.

en als ik nu weer terug zien, man wat ging dat snel........... maar echt niet in mijn beleving.

want ik zag dat Wim naar de vluchtstrook stuurde en dat ik alleen de andere auto in de gaten moest houden.

en daar was ik echt bang voor dat ik daar niet omheen zou komen.

mijn schijven voor en achter waren blauw toen we bij de pomp 4km verder op stonden.

Heb het al eens eerder gezegt dat ik nooit muziek aan had sins de nieuwe motor.

maar nu dus wel. moest afleildingen hebben en de terugweg was niet echt lekker en het duurde en duurde maar voor we thuis waren.

elke keer als we een auto inhaalde bang dat deze ineens naar liks komt. dit zal nog wel een tijde zo blijven dat gevoel.

heb er even wakker van gelegen maar gelukkig ben ik snel in slaap gevallen.

ik ben echt heel blij dat het alleen bij blikschade is gebleven.

en baal echt voor Wim dat het zo moest aflopen na zo een mooie en gezellige dag.

Als Wim niet zo "cool" had gereageerd dan had dit heel anders kunnen aflopen.

Ik weet niet of ik de auto zo netjes zou kunnen blijven besturen als ik bij 130+ een tik schuin voorop kreeg.

Je ziet in het filmpje ook dat brombeer dat gat nooit dicht kon remmen, als Wim idd scheef zou komen te staan dan waren de gevolgen niet te overzien geweest.

Ik denk dat iedereen zijn handen mag dichtknijpen dat Wim zo'n gevorderde bestuurder is en dat iedereen er lichamelijk zo goed vanaf is gekomen.

Neemt niet weg dat het ongelofelijk klote voor je is Wim !

Overigens kon die afhandeling wel eens heel snel gaan. Bij onze schade deed de politie ter pleke al een uitspraak wie er schuldig was (tegenpartij was het eens met de schuldvraag) waarop we een document kregen van de agent. Daarmee konden we direct door naar de dealer (in Duitsland) die bij het zien van het papier direct een leenauto naar buiten reed en vertelde dat de auto met 4 dagen klaar zou zijn.

Nooit €1,- voor hoeven betalen.

Je neemt het sportief op Wim, respect daarvoor. Veel sterkte met de afhandeling en alle betrokkenen sterkte met het verwerken

Ik zat het dat filmpje te kijken, niet goed te zien maar wel duidelijk genoeg. Ergens is de tekst op je T-shirt dan wel weer humor als je uitstapt.

Zonde man geen woorden voor. De autobahn kennende komt 9 van de 10 keer van zon schrik af. Dan rij je met 160 en hoop je maar dat niemand zijn auto ervoor gooit. Dit heb ik dus ook 1 keer meegemaakt en daar schrik je echt van. Bij mij was het net niet raak bij jou dus wel. Klote en zonde. Dan maar de combo met het witte deurtje willem. Vreemde bak eigenlijk die combo :jerry Maar jij als goeroe kan zo weer een V6 in elkaar knutselen king:

Ja, het is wat minder inderdaad, zeker als je bekijkt wat een moeite er is gedaan deze Vectra op de weg te houden in een Bijzonder goede Conditie..

Of er weer een Vectra gaat komen weet ik niet. dat is allemaal voor later zorg, al zal ik het wel missen uiteraard..

Willem

Terug
Naar boven